Zīmola “Cellucor” sociālo tīklu mārketinga analīze.
Autor
Dravants, Daniels
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sociālo tīklu mārketinga teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt zīmola “CELLUCOR” sociālo tīklu mārketingu un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus zīmola “CELLUCOR” sociālo tīklu mārketinga uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām – pirmajā daļā tika sniegts sociālo tīklu mārketinga teorētiskais raksturojums, otrajā daļā tika veikta zīmola “CELLUCOR” sociālo tīklu mārketinga aktivitāšu analīze un trešajā daļā tika veikta zīmola pārstāvja intervijas un zīmola mērķauditorijas anketēšanas rezultātu analīze. Darba apjoms ir 80. lpp., darbā iekļauta 1 tabula, 15 attēli un pievienoti 3 pielikumi. Atslēgvārdi: sociālie tīkli, sociālo tīklu mārketings, sociālo tīklu mārketinga aktivitātes, sociālo tīklu mārketinga analīze. The aim of the bachelor's thesis is, based on the theoretical aspects of social network marketing and research results, to analyse the social network marketing of the brand "CELLUCOR" and, based on the obtained results, identify gaps, and develop proposals to improve “CELLUCOR” brand social network marketing. The bachelor's thesis consists of three parts - the first part provided a theoretical description of social network marketing, in the second part the “CELLUCOR” brand social network marketing activities were analysed and in the third part the results of the brand representative interview and brand target audience survey were analysed. The thesis consists of 80 pages, it includes 1 table, 15 images and it has 3 annexes. Keywords: social networks, social network marketing, social network marketing activities, social network marketing analysis.