Show simple item record

dc.contributor.advisorApsīte, Annija
dc.contributor.authorAkimenko, Aleksejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:50Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81736
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54979
dc.description.abstractViens no svarīgākajiem mūsdienu tirgus ekonomikas segmentiem ir apdrošināšanas tirgus, tai skaitā, apdrošināšanas tirgus, kura ietekmes pakāpe uz valsts sociālo un ekonomisko attīstību ir nozīmīga. Apdrošināšanas tirgus ir spēcīgs instruments, lai konsolidētu investīciju resursus, kas nodrošina sociālās attīstības potenciālu. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt sabiedrības attieksmi pret dzīvības apdrošināšanu un izpētīt dzīvības apdrošināšanu kā valsts ekonomisko situāciju ietekmējošu instrumentu. Darbā tiek noteikta Latvijas iedzīvotāju uzticības pakāpe dzīvības apdrošināšanai. Ir apzināti šķēršļi, kas kavē dzīvības apdrošināšanas attīstību Latvijā, sniegti ieteikumi potenciālo apdrošinājuma ņēmēju uzticības līmeņa paaugstināšanai, motivēšanai iegādāties apdrošināšanas polisi, uzlabot dzīvības apdrošināšanas pakalpojumu kvalitāti.
dc.description.abstractOne of the most important segments of today's market economy and the insurance market, that is, the insurance market, the degree of impact of which on the country's social and economic development and significant. The insurance market is a powerful tool for consolidating investment resources that provide social development potential. The aim of the bachelor's thesis is to study life insurance as a tool for improving the economic situation of the country, identifying the features of life insurance as a form of social protection and social risk management in the Latvian context. The work determines the degree of confidence of Latvian residents in life insurance. Obstacles that hinder the development of life insurance in Latvia have been identified, recommendations have been provided for increasing the level of confidence of potential policyholders, motivating them to purchase an insurance policy, and improving the quality of life insurance services.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectDZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANA, VALSTS EKONOMIKA, UZLABOŠANAS INSTRUMENTS, APTAUJA, INTERVIJA, REGULĒJUM
dc.subjectVALSTS EKONOMIKA
dc.subjectUZLABOŠANAS INSTRUMENTS
dc.subjectAPTAUJA
dc.subjectINTERVIJA
dc.titleSabiedrības attieksme pret dzīvības apdrošināšanu un tās ietekme uz valsts ekonomiku
dc.title.alternativeSociety attitude towards with life insurance and its impact on the national economy
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record