• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-sports, tā biznesa iespējas Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-81798-Draudins_Kaspars_kd19026.pdf (2.724Mb)
Автор
Draudiņš, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rupeika-Apoga, Ramona
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
E-sports ir jauna izklaides sfēra, līdz ar to parādās jautājumi par tā vietu tirgū un tā iespējamo auditoriju. Informācijas un datu trūkums par e-sporta tirgu, maksātspējīgo auditoriju un investīciju iespējām bremzē nozares attīstību Latvijā. Pētījuma mērķi ir izpētīt e-sporta biznesa iespējas, pierādīt e-sporta biznesa potenciālu un veicināt tā attīstību Latvijā. Pētījuma rezultāti atklāj nozares straujo izaugsmi un potenciālu. Pasaules piemēri rāda, ka investīciju un sponsoru darījumu skaits ik gadu palielinās, tomēr Latvijas tirgū šis straujais lēciens nav noticis, lai arī vietējo videospēļu spēlētāju ieinteresētība un maksātspēja e-sportā ir augsta. Atslēgas vārdi: e-sports, investīcijas, finansējums, ieņēmumi, profesionāls spēlētājs, profesionāla komanda, organizācijas, sponsorēšana, e-sporta pasākumi, zīmoli, e-sporta produkti, mediji.
 
E-sports is a new branch of entertainment, so questions about its place in the market and its potential audience are emerging. Lack of information and data on the e-sports market, solvent audience and investment opportunities slow down the development of the industry in Latvia. Master thesis aims to explore the business side of e-sports, prove its business potential and promote its development in Latvia. The results of the study reveal the rapid growth and potential of the industry. World examples show that the number of investment and sponsorship transactions is increasing every year, however, this rapid jump has not taken place in the Latvian market, although the interest and solvency of local video game players in e-sports is high. Key-words: e-sports, investments, financing, revenue, professional player, professional team, organizations, sponsorship, e-sports events, brands, e-sports products, media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54989
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV