Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Jānis
dc.contributor.authorBrutāne, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:56Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81951
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55024
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma izmaiņas”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt tirgus formas un e-komercijas teorētiskos aspektus, izprast tās darbības iespējas nākotnē un veikt pārtikas preču piegādes apgrozījuma dinamikas analīzi, kā rezultātā, sniegt priekšlikumus pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma palielināšanai. Darbā tiek raksturoti tirgus konkurences tipi, peļņas un apgrozījuma rādītāji, patērētāju uzvedības izmaiņu iemesli, saistība ar pieprasījumu, arī tiek apskatīts elektroniskās komercijas jēdziens. Darbā tiek analizēti statistiskie dati saistībā ar e-komerciju pasaulē un Latvijā, uzmanība tiek pievērsta tieši tiešsaistes pārtikas preču piegādes uzņēmumiem. Darbā tiek veikts pētījums par uzņēmumu apgrozījuma izmaiņām un ar to saistīto patērētāju uzvedību, pētījuma veikšanai tiek izmantota finanšu datu analīze un veikto aptauju rezultātu analīze. Darbā tiek izmantoti dažādi latviešu autoru izdevumi, dažādas publikācijas zinātniskajos rakstu krājumos, statistikas dati, materiāli no interneta, SIA “Nuko” un SIA “Patrika” gada pārskati.
dc.description.abstractThe theme of the study is “Change in turnover in food supply companies”. The purpose of the study is to study the theoretical aspects of market forms and e-commerce, to understand its future possibilities and to analyse the dynamics of food supply turnover, as a result, to provide proposals for increasing the turnover of food supply companies. The study describes the types of market competition, profit and turnover indicators, the reasons for changes in consumer behaviour, the relationship with demand, also examines the concept of e-commerce. The study analyses statistical data related to e-commerce in the world and in Latvia, the focus is on online food delivery companies. The study conducts a study of changes in the turnover of companies and related consumer behaviour, the analysis of financial data and the analysis of the results of surveys are used for the study. Various publications of Latvian authors, various publications in scientific collections of articles, statistical data, materials from the Internet, SIA “Nuko” and SIA “Patrika” annual reports are used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectTirgus tipi
dc.subjectApgrozījums
dc.subjectE-komercija
dc.subjectPatērētāju uzvedība
dc.subjectPārtikas preču piegāde
dc.titlePārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma izmaiņas
dc.title.alternativeChange in turnover in food supply companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record