Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboliņa, Inese
dc.contributor.authorSloģis, Arno
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:57Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82057
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55033
dc.description.abstractPētījums fokusēts uz digitālā mārketinga produktivitātes mērīšanu caur sociālo tīklu lietotāju iesaisti. Pētījumam izraudzītas divas Latvijas augstskolas, no valsts augstskolām izvēlēta Latvijas Universitāte, kamēr privāto sekotu pārstāv Biznesa augstskola Turība. Darba izstrādē analizētas augstskolu veiktās kampaņas četrās sociālo mediju platformās – Facebook, Twitter, Instagram un Youtube. Analīze veikta periodā no 2020. gada 1. jūnija līdz 31. augustam. Pētījuma ietvaros novērojamas atšķirības universitāšu sociālo mediju lietošanas stratēģijās. Pētījuma rezltātā autors secina, ka izraudzīto augstskolu sociālo tīklu mārketinga produktivitātes atšķirības neveidojas balstoties uz ekonomisko sekotu, bet gan atšķirībām iestāžu digitālā mārketinga stratēģijās un zīmola redzējumā.
dc.description.abstractThe research aims to measure digital marketing productivity on social media by using user engagement data. Two Latvian universities are selected - the University of Latvia represents state universities, Turība University is selected from the private sector. The analysis has been conducted from 1st of July 2020 to 31st of August 2020 on four social media platforms – Facebook, Twitter, Instagram and Youtube. Throughtout the analysis it is appearant that both universities have different social media usage strategies. As a result of the research, the author concludes that the differences in university digital marketing productivity on social media are not a direct cause of the economic sector for either of universities, but rather a result of the individual strategic choices and the brand development vision.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectaugstskolu mārketings
dc.subjectdigitālā mārketinga analīze
dc.subjectlietotāji iesaiste
dc.titleDigitālā mārketinga produktivitātes rādītāji publiskajā un privātajā sektorā
dc.title.alternativeDigital marketing productivity indicators of public and private sector
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record