Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorZarāne, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:03:02Z
dc.date.available2021-06-29T01:03:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82938
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55068
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Viltotas preces – patērētāju izvēle un institūciju darbība pret to pieejamību tirgū”. Pētījuma mērķis ir novērtēt patērētāju izvēles ietekmējošos faktorus, apzināti izvēloties iegādāties viltotas preces, kā arī izvērtēt institucionālos aspektus cīņā ar viltojumu pieejamību Eiropas Savienības tirgū. Darbs strukturēts trīs nodaļās, aplūkojot patērētāju lēmumu pieņemšanas aspektus, viltojumu tirgus izplatības ekonomisko ietekmi, izpēti noslēdzot ar Latvijas patērētāju anketēšanas rezultātu apkopojumu un analīzi. Veicot analīzi secināts, ka Latvijas patērētāju galvenie iemesli, lai iegādātos viltotās preces ir to zemās cenas un informācijas trūkums par viltoto preču negatīvo ietekmi uz patērētāja veselību vai dzīvību. Atslēgas vārdi: patērētāja lēmuma pieņemšanas process, viltotas preces, viltoto preču ekonomiskā ietekme
dc.description.abstractMaster thesis “Counterfeit goods - choice of consumers and actions of institutions against their availability on the market” aims to analyse factors affecting consumer choice by deliberately choosing to purchase counterfeit goods, as well as to assess the institutional aspects of combating the availability of counterfeits on the European Union market. The work is structured in three chapters, looking at the aspects of consumer decision-making, the economic impact of counterfeit goods, and analysis of attitudes Latvian consumers have towards counterfeit goods. The analysis concludes that the main reasons for Latvian consumers to purchase counterfeit goods are their low prices and the lack of information on the negative effects of counterfeit goods on the health or life of the consumer. Key words: consumer decision-making process, counterfeit goods, economic impact of counterfeit goods
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectatērētāja lēmuma pieņemšanas process
dc.subjectviltotas preces
dc.subjectviltoto preču ekonomiskā ietekme
dc.subjectconsumer decision-making process
dc.subjectcounterfeit goods
dc.titleViltotas preces – patērētāju izvēle un institūciju darbība pret to pieejamību tirgū
dc.title.alternativeCounterfeit goods - choice of consumers and actions of institutions against their availability on the market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record