Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorRogovaja, Valerija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-30T01:02:13Z
dc.date.available2021-06-30T01:02:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83981
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55113
dc.description.abstractDarba autore ir Valerija Rogovaja. Darba autores studiju programma ir Dabaszinātņu un informācijas tehnoloģiju skolotāja, bioloģijas un ķīmijas specializācijā. Darba tēma: “Projekta darbs bioloģijas apguvē vidusskolā”. Darba vadītāja ir Vad.pētn. Dr.paed. Rita Birziņa. Darbs kopumā izklāstīts 83.lappusēs, tajā iekļautas 18.attēli. Darbā izmantoti 35.literatūras avoti un pievienoti 12.pielikumi. Darbs izstrādāts latviešu valodā. Darba mērķis ir sekmēt skolēnu mācību un pētnieciskus sasniegumus, izmantojot projekta plānošanas, īstenošanās un izvērtēšanas metodes. Bakalaura darbs balstās uz teorētiskiem un eksperimentālajiem pētījumiem, kas tika aprobēti praksē ar 10.klases skolēniem 2020./2021.mācību gadā 1.semestrī. Bakalaura darbā tiek pētīts un analizēts, kā projektu metode palīdz skolēniem apgūt mācību saturu un pilnveidot pētnieciskās un komunikācijas prasmes. Darba rezultātā tika secināts, ka skolēnu mācību sasniegumi (gan motivācijas līmenis, gan pētnieciskās prasmes, gan teorētisko zināšanu līmenis) uzlabojās, jo viņi bija daudz vairāk ieinteresēti un iesaistīti mācību procesā, veicot pētniecisko projektu.
dc.description.abstractThe author of the work is Valerija Rogovaja. The study program of the author is a teacher of natural sciences and information technologies, specializing in biology and chemistry. Theme of the work: “Project work in biology learning in secondary school”. The supervisor of the work is Dr.paed. Rita Birzina. The work is presented in 83 pages, including 18 pictures. The work uses 35 literature sources and 12 appendices. The work is written in Latvian. The aim of the work is to promote students' learning and research achievements through project planning, implementation and evaluation methods. The bachelor's thesis is based on theoretical and experimental research, which was approbated in practice with 10th grade students in the 2020/2021 academic year in the 1st semester. The bachelor's thesis researches and analyzes how the project method helps students to acquire study content and improve research and social skills. As a result of the work, it was concluded that students learning achievements (level of motivation, research skills and level of theoretical knowledge) improved, because they were much more interested and involved in the learning process during the research project.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectprojekta metode
dc.subjectmācību saturs
dc.subjectdabaszinātņu joma
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.titleProjekta darbs bioloģijas apguvē vidusskolā
dc.title.alternativeProject work in biology learning in secondary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record