Eksperiments ķīmijā attālinātajā mācību procesā pamatskolā
Автор
Birznieks, Indriķis Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Laikā, kad pasaulē ir COVID-19 vīrusa pandēmija un izglītība pamatskolās, vidusskolās un arī universitātēs tiek apgūta attālināti, ir svarīgi analizēt, ko skolēni nevar iemācīties attālināti, kas tradicionāli tiek apgūts klātienē. Šis laiks ir bijis izaicinošs visiem skolotājiem, domājot veidus kā skolēni var sasniegt mācību standartā noteiktos sasniedzamos rezultātus, taču īpaši ir cietuši dabaszinātņu skolotāji, kuriem nav iespējas vadīt dabaszinātņu eksperimentus klātienē. Darbs ietver aptaujas, tematisko plānu ar integrētiem ķīmijas eksperimentiem attālinātam mācību procesam. Šī darba mērķis ir informēt dabaszinātņu skolotājus par iespējām, kā pasniegt dabaszinātņu eksperimentu attālināti, lai skolēns varētu apgūt mācību standartā noteiktos sasniedzamos rezultātus un turpmāk varētu veiksmīgi apgūt dabaszinātņu priekšmetus. At a time, when there is a COVID-19 pandemic and remote learning in primary schools, middle schools, high schools and universities is present, it is important to analyze, what is it that students cannot learn with remote learning, what is traditionally learned in person. This time has been challenging for all teachers, by thinking of ways how students can reach their student achievements defined in the curriculum, but nature science teachers have suffered especially, as they have no ways to conduct nature science experiments in person. The work includes surveys and a thematic plan with integrated chemistry experiments made for remote learning. The aim of this work is to inform nature science teachers about the possibilities of how to conduct nature science experiments in remote learning, so that the student can reach their student achievements defined in the curriculum and continue to successfully study nature sciences.