• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eksperiments ķīmijā attālinātajā mācību procesā pamatskolā

Thumbnail
Открыть
300-84016-Birznieks_Indrikis.Andris_ib17106.pdf (916.6Kb)
Автор
Birznieks, Indriķis Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Laikā, kad pasaulē ir COVID-19 vīrusa pandēmija un izglītība pamatskolās, vidusskolās un arī universitātēs tiek apgūta attālināti, ir svarīgi analizēt, ko skolēni nevar iemācīties attālināti, kas tradicionāli tiek apgūts klātienē. Šis laiks ir bijis izaicinošs visiem skolotājiem, domājot veidus kā skolēni var sasniegt mācību standartā noteiktos sasniedzamos rezultātus, taču īpaši ir cietuši dabaszinātņu skolotāji, kuriem nav iespējas vadīt dabaszinātņu eksperimentus klātienē. Darbs ietver aptaujas, tematisko plānu ar integrētiem ķīmijas eksperimentiem attālinātam mācību procesam. Šī darba mērķis ir informēt dabaszinātņu skolotājus par iespējām, kā pasniegt dabaszinātņu eksperimentu attālināti, lai skolēns varētu apgūt mācību standartā noteiktos sasniedzamos rezultātus un turpmāk varētu veiksmīgi apgūt dabaszinātņu priekšmetus.
 
At a time, when there is a COVID-19 pandemic and remote learning in primary schools, middle schools, high schools and universities is present, it is important to analyze, what is it that students cannot learn with remote learning, what is traditionally learned in person. This time has been challenging for all teachers, by thinking of ways how students can reach their student achievements defined in the curriculum, but nature science teachers have suffered especially, as they have no ways to conduct nature science experiments in person. The work includes surveys and a thematic plan with integrated chemistry experiments made for remote learning. The aim of this work is to inform nature science teachers about the possibilities of how to conduct nature science experiments in remote learning, so that the student can reach their student achievements defined in the curriculum and continue to successfully study nature sciences.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55118
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV