Emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā
Autor
Zvereva, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba temats: Emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā. Darba autore: Ieva Zvereva Darba vadītājs: Mg. paed. lektore Rasma Purmale Darba saturs: Darba teorētiskajā daļā raksturotas emocijas, emocionālā labsajūta, to būtība un ietekmējošie faktori pedagogu un psihologu skatījumā, bērnu 4-5 gadu vecuma emocionālās attīstības raksturojums, emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iepējas pirmsskolā Atslēgas vārdi: emocijas, labizjūta, emocionālā labizjūta, dzīves telpa. Empīriskā pētījuma mērķis: Praktiski pētīt emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā. Uzdevumi: 1.Analizēt pedagogu, psihologu atziņas par emocionālās labsajūtas būtību, kritērijiem un ietekmējošiem faktoriem. 2.Izpētīt bērnu emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā. 3.Izzināt bērnu 4-5 gadu vecuma emocionālo attīstību. 4.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus. Pētījuma hipotēze: bērns emocionāli labi jutīsies: ja tiks nodrošināta vide atbilstoši bērna vajadzībām un interesēm. Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: emocionālā labsajūta. Pētījuma bāze: Rīgas pilsētas X pirmsskolas izglītības iestāde, 12 bērni un 12 vecāki. Darba apjoms: 51 lappuses, 15 attēli, 5 tabulas, 3 pielikumi, 47 darbā pielietoti literatūras avoti. Title of qualification paper: Possibilities of ensuring emotional well-being in preschool. Author of the work: Ieva Zvereva Diploma Paper supervisor: Mg. paed. lecturer Rasma Purmale Paper content: The theoretical part of the work describes emotions, emotional well-being, their essence and influencing factors from the point of view of teachers and psychologists, characteristics of emotional development of children aged 4-5, opportunities for emotional well-being in preschool. Keywords: emotions, well-being, emotional well-being, living space. Empirical research aim: To practically study the possibilities of ensuring emotional well-being in preschool. Research Tasks: 1.To analyze the findings of teachers and psychologists about the essence of emotional well-being, criteria and influencing factors. 2.To find out the emotional development of children aged 4-5. 3.To study the possibilities of ensuring children's emotional well-being in preschool. 4.Summarize and analyze the obtained results, develop conclusions. Research hypothesis: the child will feel emotionally good: if the environment is provided according to the child's needs and interests. Object of research: pedagogical process in preschool. Subject of the research: emotional well-being. Research base: Riga city X pre-school educational institution, 12 children and 12 parents. Volume of qualification paper: 51 pages, 15 pictures, 5 tables, 3 annexes 47 literature sources used in the work.