• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pamatkustību apguves sekmēšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem

Thumbnail
Öffnen
299-80904-Zeilisa_Gita_gz18010.pdf (641.1Kb)
Autor
Zeiliša, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbs balstās uz pedagoģiskajiem pētījumiem par fizisko sagatavotību jaunākajiem pirmsskolas vecuma bērniem un bērnu vispusīgu attīstību. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts, kāds ir pamatkustību raksturojums jaunākajam vecumam pirmsskolā, kā tiek organizētas fiziskās aktivitātes pirmsskolās jaunākajam vecumam, fizisko aktivitāšu nozīme pirmsskolā. Empīriskajā daļā, balstoties uz bērna attīstības kritērijiem un radītājiem, īstenots pētījums jaunākajā vecuma grupā “X” pirmsskolas iestādē, pētījumā iesaistīti 14 bērni, vecumā no 2-3 gadu vecumam. Pētījums uzsākts oktobrī, un tā laikā tikai novērotas bērnu attīstība visās jomās, ja pedagogs mērķtiecīgi un pārdomāti vada nodarbības, ņemot vērā katra bērna individualitāti, interesi un spējas.. Atslēgas vārdi: pamatkustības, jaunākā vecuma bērni.
 
The work is based on pedagogical research on physical fitness for the youngest preschool children and comprehensive development of children. The theoretical part deals with the characteristics of physical fitness for the youngest age in preschool, how physical activities are organized in preschools for the youngest age, the importance of physical activities in preschool. In the empirical part, based on the child's development criteria and indicators, a study was carried out in the youngest age group "X" in a pre-school institution, 14 children aged 2-3 years were involved in the study. The study was started in October, and during that time only the development of children in all areas was observed, if the teacher purposefully and thoughtfully leads the classes, taking into account the individuality, interest and abilities of each child. Key words: basic motor skills, youngest age group
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55372
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV