• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-80959-Ekupe_Dace_de19002.pdf (934.6Kb)
Автор
Ēķupe, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba nosaukums: Jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Dace Ēķupe Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski analizēt jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšanu vizuālās mākslas nodarbībās. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa: tiek analizētas dažādu autoru teorētiskās atziņas par sociālo prasmju attīstību un to galvenajiem uzdevumiem jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī tiek analizēta literatūra par bērnu psiholoģisko raksturojumu. Īpaša uzmanība ir pievērsta vizuālās mākslas nodarbībām pirmskolā, to mācību saturam un pedagoģiskai darbībai. Empīriskā daļa: tiek analizētas vizuālās mākslas nodarbības, kurās tiek sekmētas jaunāka vecuma bērnu sociālās prasmes. Ir izstrādāti kritēriji bērnu sociālo prasmju novērtēšanai. Bērni tika novērtēti pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Kvalifikācijas darba struktūra sastāv no: ievada, 3 nodaļas, 41 lapām, 5 attēliem, 4 tabulām, 42 vienības izmantoto literatūras un avotu saraksts. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, vizuālās mākslas nodarbības, jaunākais pirmskolas vecums.
 
Title of work: Promoting the social skills of children of the youngest age in visual art lessons in preschool. Author of the work: Dace Ēķupe Scientific Head of Work: Dr. Ped. Daiga Kalēja– Gasparoviča The aim of the study is to theoretically and practically analyse the promotion of the social skills of younger children of pre-school age in visual arts. The work consists of two parts: theoretical and empirical parts. The theoretical part: the theoretical knowledge of the various authors on the development of social skills and their main challenges for children of the youngest pre-school age is analysed, as well as the analysis of the literature on the psychological characteristics of children. Special attention is given to visual arts lessons in pre-school, the content of their teachings and teaching activities. Empirical part: Visual arts lessons that promote the social skills of younger children are analyzed. Criteria for evaluating the social skills of children have been developed. The children were evaluated at the beginning of the study and at the end of the study. The structure of the qualification work consists of: Introduction, Chapter 3, 41 pages, 5 images, 4 tables, a list of 42 units of literature and sources used. Key words: social skills, visual art lessons, the youngest pre-school age.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55398
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV