Pirmsskolas izglītības skolotāja darba organizēšanas grūtības Covid-19 ierobežojumu laikā
Автор
Jaunpetroviča, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šajā kvalifikācijas darbā tika pētītas pirmsskolas pedagoga darba organizēšanas grūtības Covid-19 ierobežojumu laikā. Darba autore ir Ieva Jaunpetroviča, darba vadītāja pasniedzēja, Mg.paed., Mg.psych. Ilze Kricka. Darba apjoms ir 43 lpp, tas sastāv no titullapas, anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāja, ievada, teorētiskā apraksta nodaļas ar trīs apakšnodaļām, praktiskā apraksta nodaļa ar trīs apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba pirmā daļa ir balstīta uz pirmsskolas izglītības programmas vadlīnijām, Ministru kabineta noteikumiem Nr.360, Veselības ministrijas un Izglītības un zinātnes ministrijas mājaslapās pieejamo informāciju, Covid-19 publikācijām. Otrā darba daļa ir praktiskās izpētes daļa, kurā tiek analizēts empīriskā pētījuma grupa- pirmsskolas pedagogi- un pirmsskolas pedagogu darba organizēšanas grūtības Covid-19 ierobežojumu laikā. Darba noslēguma autore izvirza priekšlikumus darba organizēšanas grūtību veiksmīgākai pārvarēšanai. Atslēgvārdi : pirmsskola, pirmsskolas pedagogi, Covid-19 ierobežojumi pirmsskolā, Covid-19 grūtības pirmsskolā. In this qualification paper work is explored Pre-School teacher dificulties in organizing work at Covid-19 restrictions time. Author of this work is Ieva Jaunpetroviča and supervisor lecturer Mg.paed., Mg.psych. Ilze Kricka. The volume of this work is 43 pages, which consists of the title page, annotation in latvian and english languages, table of content, introduction, theoretical description chapter with three under – chapters, practical description chapter with three under – chapters, conclusions, proposals, list of literature and annexes. First part is based on the guidelines for the pre-school education program, available informations in websites of Ministry of Health of the Republic of Latvia and Ministry of Education and Science of the Republic of Latvia, Covid-19 publications . The second part of this work is the part of practical research, where are analyzes the group of empirical research-pre school teacher- and Pre-School teacher dificulties in organizing work at Covid-19 restrictions time. Keywords : pre – school, pre-school teacher, Covid-19 restrictions in pre-school, Covid-19 difficulties in pre-school.