Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorJaunpetroviča, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:44Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81023
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55412
dc.description.abstractŠajā kvalifikācijas darbā tika pētītas pirmsskolas pedagoga darba organizēšanas grūtības Covid-19 ierobežojumu laikā. Darba autore ir Ieva Jaunpetroviča, darba vadītāja pasniedzēja, Mg.paed., Mg.psych. Ilze Kricka. Darba apjoms ir 43 lpp, tas sastāv no titullapas, anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāja, ievada, teorētiskā apraksta nodaļas ar trīs apakšnodaļām, praktiskā apraksta nodaļa ar trīs apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba pirmā daļa ir balstīta uz pirmsskolas izglītības programmas vadlīnijām, Ministru kabineta noteikumiem Nr.360, Veselības ministrijas un Izglītības un zinātnes ministrijas mājaslapās pieejamo informāciju, Covid-19 publikācijām. Otrā darba daļa ir praktiskās izpētes daļa, kurā tiek analizēts empīriskā pētījuma grupa- pirmsskolas pedagogi- un pirmsskolas pedagogu darba organizēšanas grūtības Covid-19 ierobežojumu laikā. Darba noslēguma autore izvirza priekšlikumus darba organizēšanas grūtību veiksmīgākai pārvarēšanai. Atslēgvārdi : pirmsskola, pirmsskolas pedagogi, Covid-19 ierobežojumi pirmsskolā, Covid-19 grūtības pirmsskolā.
dc.description.abstractIn this qualification paper work is explored Pre-School teacher dificulties in organizing work at Covid-19 restrictions time. Author of this work is Ieva Jaunpetroviča and supervisor lecturer Mg.paed., Mg.psych. Ilze Kricka. The volume of this work is 43 pages, which consists of the title page, annotation in latvian and english languages, table of content, introduction, theoretical description chapter with three under – chapters, practical description chapter with three under – chapters, conclusions, proposals, list of literature and annexes. First part is based on the guidelines for the pre-school education program, available informations in websites of Ministry of Health of the Republic of Latvia and Ministry of Education and Science of the Republic of Latvia, Covid-19 publications . The second part of this work is the part of practical research, where are analyzes the group of empirical research-pre school teacher- and Pre-School teacher dificulties in organizing work at Covid-19 restrictions time. Keywords : pre – school, pre-school teacher, Covid-19 restrictions in pre-school, Covid-19 difficulties in pre-school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectCovid-19
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectPedagogi
dc.subjectPedagoga psihoemocionālais stāvoklis
dc.subjectDarba organizēšana grūtības
dc.titlePirmsskolas izglītības skolotāja darba organizēšanas grūtības Covid-19 ierobežojumu laikā
dc.title.alternativePre-School teacher dificulties in organizing work at Covid-19 restrictions time
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record