Flanelogrāfs četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanai pirmsskolā
Author
Pūpola, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs: Flanelogrāfs četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanai pirmsskolā. Darba autore: Sintija Pūpola Darba vadītāja: Dr. paed. asoc.prof. Ieva Margeviča-Grinberga Pētījuma mērķis: izpētīt četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanu, izmantojot flanelogrāfu Pētījuma uzdevumi: analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas un atziņas par stāstītprasmes būtību, raksturot stāstītprasmi četrgadīgiem bērniem, organizēt empīrisko pētījumu par četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanu, izmantojot flanelogrāfu, analizēt empīriskā pētījuma iegūtos rezultātu, izstrādāt ieteikumus. Darbs sastāv no divām daļām: ievada, divām nodaļām un nobeiguma. Teorētiskā daļa- analizēta pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas un atziņas par stāstītprasmes būtību, stāstītprasmes raksturojums četrgadīgiem bērniem un stāstītprasmes veicināšanas iespējas četrgadīgiem bērniem. Empīriskā daļā aprakstīta pētījuma gaita, pamatota empīrisko metožu izvēle, sniegts bērnu stāstītprasmes raksturojums, izstrādāti kritēriji bērnu stāstītprasmes līmeņa noteikšanai. Veikta pētījuma rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 49 lpp, kas ietver 8 attēlus, 6 tabulas, izmantots 38 literatūras avoti un pievienoti 13 pielikumi. Qualification work: “Flannelograph to promote the storytelling skills of four-year-old children in preschool.” The author of the qualification work: Sintija Pupola Supervisor of qualification work: Dr. paed. asoc.prof. Ieva Margevica-Grinberga Aim of the study: to study the development of storytelling skills in four-year-old children using a flannelograph. Research tasks: to analyze the theories and findings of pedagogical and psychological scientists on the essence of storytelling skills, to describe storytelling skills for four-year-old children, to organize an empirical study on the promotion of four-year-old children's storytelling skills using a flannelegraph, to analyze the results of empirical research, to develop recommendations. The work consists of two parts: introductory, two chapters and concluding. Theoretical part: theories and findings of pedagogy and psychology scientists on the essence of storytelling skills, the characteristics of storytelling skills for four-year-old children and the possibilities of storytelling skills promotion for four-year-old children are analyzed. The empirical part describes the course of the research, substantiates the choice of empirical methods, provides a description of children's storytelling skills, develops criteria for determining the level of children's storytelling skills. The analysis of the research results has been performed. Scope of qualification work: 49 pages containing 8 images, 6 tables, 38 sources of literature, 13 annexes attached.