Show simple item record

dc.contributor.advisorSvence, Guna
dc.contributor.authorČižinoka, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:46Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81042
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55424
dc.description.abstractPētījuma tēma : Pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības problēmas un sociāli emocionālās kompetences attīstības iespējas rotaļu procesā Pētījuma mērķis: Izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu grupas 4-5 gadu uzvedības grūtību pazīmes un apzināt to korekcijas iespējas rotaļu procesā Pētījuma autore : Elīna Čižinoka Petījuma vadītāja : Guna Svence Pētijums sastāv no 4 nodaļām, kurā pirmajā nodaļā ir teorētiskais raksturojums bērnu nevēlamas uzvedības raksturojums, otrajā nodaļā ir bērnu psiholoģiskais, emocionālais sociālais un fiziskais raksturojums, trešajā nodaļā – sociāli emocionālās kompetences 4 – 6 gadu veciem bērniem un ceturtajā nodaļā ir pētījums par 4 – 6 gadu vecu bērnu uzvedības grūtības risināšanas iespējām rotaļu procesā. Pētījums sastāv no 56 lpp., ietver 4 tabulas, 8 attēlus, 2 pielikumus – uzvedības novērošanas protokols un rotaļu apraksti, analizēti 39 literatūras avoti. Atslēgas vārdi. 4 – 6 gadu vecu bērnu uzvedības grūtības.
dc.description.abstractSubject of the study : Behavioral problems of preschool children and opportunities for the development of social-emotional competence in the play process. Purpose of the study: To study the signs of behavioral difficulties of a group of preschool children aged 4-6 and to identify the possibilities of their correction in the play process Author of the study : Elīna Čižinoka Supervisior of the study : Guna Svence The study consists of 4 chapters, in the first chapter there is a theoretical characterization of children's undesirable behavior, in the second chapter there is a psychological, emotional social and physical characterization of children, in the third chapter - social emotional competences for 4-6 year old children and in the fourth chapter there is a study of 4-6 the possibilities of solving the behavioral difficulties of year-old children in the play process. The study consists of 56 pages, includes 4 tables, 8 figures, 2 appendices - behavioral observation protocol and play descriptions, 39 literature sources are analyzed. Keywords. Behavioral difficulties of children aged 4 to 6 years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject4 - 6
dc.subjectgadu
dc.subjectvecu
dc.subjectbērnu
dc.subjectuzvedības
dc.titlePirmsskolas vecuma bērnu uzvedības problēmas un sociāli emocionālās kompetences attīstības iespējas rotaļu procesā
dc.title.alternativeBehavioral problems of preschool children and opportunities for the development of social-emotional competence in the play process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record