Show simple item record

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorKapture, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:47Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81052
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55429
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir jauktas vecuma grupas (4-6 gadīgu) sadarbības kompetences veidošanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Pētījuma mērķis teorētiski pētīt un empīriski pamatot 2. – 3.posma (4-6 gadīgu ) bērnu sadarbības kompetences veidošanos pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbu veido, ievads, divas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumiem un ieteikumiem par teorētiskās literatūras analīzi, pētījuma pētniecisko daļu, izmantoto literatūras un avotu saraksts, pielikumi. Pētījuma pirmajā daļā analizētas autoru atziņas pedagoģijas un psiholoģijas teorijā, balstītas uz Skola2030, A.Šponas, A.Līdumas, D.Lieģenieces, D.Abakukas, D.Dzinteres, V.Kincāna, M.Pļavnieces, V.Skujiņas, I.Maslo, G.Svences u.c. darbu teorētiskajām nostādnēm, teorētiski pētīts sadarbības kompetences veicināšana un pilnveidošanās jauktās grupas bērniem pedagoģiskajā procesā. Praktiskajā daļā tika pētīts un analizēts jauktās grupas ( 4 – 6 gadīgu) bērnu sadarbības prasmes attīstīšanos līmeņos , ja pedagogs veicina bērnu sadarbības prasmes veidošanos mācot izturēties ar cieņu vienam pret otru, mācot veidot pozitīvu un radošu vidi, sekmēt bērna pašapziņas veidošanos Pedagogs veicina bērnu sadarbības prasmes veidošanos, ja ikdienas pedagoģiskajā procesā tiks mērķtiecīgi vadītas radošas integrētas rotaļnodarbības, pedagogs nodrošina brīvu rotaļas izvēli, bērni spēj reflektēt par savām sadarbības prasmēm. Kvalifikācijas darbā izmantoti 35 literatūras avoti- latviešu, angļu, krievu valodā, ietverti 11 attēli, 1 tabula, pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 47 lapas. Atslēgas vārdi: pirmsskolas pedagoģiskais process, pedagoģiskais process, sadarbības caurviju prasmes, sadarbība pirmsskolā, sadarbības kompetences.
dc.description.abstractThe topic of qualification work is the development of a mixed age group (aged 4-6 years old) cooperation competences in the pedagogical process in pre-school. The aim of the research: theoretically research and empirically justify of the development of the competence of child ( aged 4- 6 years ol) cooperation skills in pedagogical process. The qualitifacion work consists o fan introduction, two chapters with subchapters, conclusions and recomendations on theoretical literature analysis, and the paractical section of the research, a list of sources and annexes. The first section of the qualification work contains analysus of authors’thoughts in pedagogical and psyhological theory include A.Špona, A.Līduma, D.Abakuka, D.Dzintere, V.Kincāns, M.Pļavniece, V.Skujiņa, I.Maslo, G.Svence etc. Authors the theoretical gualification work, in theory, have research the promotion of the cooperation competence and development in the pedagogical process of the mixed group for children. The practical part section, the development of a mixed age group ( aged 4 – 6 years old) cooperatian skills at levels, where a theacher promotes child to child learning skills by teaching to treat on another, teaching to create a positive and creative environment, promoting child self – awareness. The educator promotes the deelopment of children’s cooperation skills if creative int egrated playing lessons are targeted in the day to day pedagogical process, the educator ensures free choice of play, children are able to reflect on their cooperation skills. The qualification works contains 35 literature source in Latvian, English and Russian languages, include 11 pictures, 1 tables and 3 appendices. The qualication work is compromised of 47 pages. Kaywords: pre-school pedagogical process, pedagogical process, development of cooperation skills, cooperation , collaboration skills,
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectsadarbības caurviju prasmes
dc.subjectsadarbība pirmsskolā
dc.subjectsadarbības kompetences
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.titleJaukta vecuma grupu (4 – 6 gadīgu) sadarbības kompetences veidošanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
dc.title.alternativeThe development of a mixed age group (aged 4-6 years old) cooperation competences in the pedagogical process in pre-schoo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record