Sešgadīgu bērnu veselīga uztura izpratnes pilnveide didaktiskās spēlēs
Autor
Saulgrieze, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Direktorenko, Irina
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darbs ar nosaukumu „Sešgadīgu bērnu veselīga uztura izpratnes pilnveide didaktiskās spēlēs” autore Sanita Saulgrieze.Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski pētīt un praktiski veicināt veselīga uztura izpratnes pilnveidi sešgadīgiem bērniem didaktiskās spēlēs.Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek analizētas zinātnieku teorijas un diētas ārstu ieteikumi un pētījumi par veselīga uztura izpratnes pilnveidi didaktiskās spēlēs. Nodaļā tiek analizētas sešgadīgu bērnu attīstības likumsakarības. Izpētītas didaktisko spēļu iespējas sešgadīgu bērnu veselīga uztura izpratnes pilnveidei.Otrajā nodaļā tiek veikts pētījums par sešgadīgu bērnu veselīga uztura izpratnes pilnveidi didaktiskās spēles. Empīriskā pētījumā izmantotas tādas metodes kā izmēģinājuma darbība, pārrunas, pedagoģiskais novērojums, vecāku anketēšana.Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lpp, 9 attēli, 4 tabulas, 42 bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits, 4 pielikumu skaits.Atslēgas vārdi: veselīgs uzturs, izpratnes pilnveide, veselīgi uztura ieradumi, didaktiskās spēles, bērni. Qualification paper entitled “Improving the understanding of healthy nutrition in six-year-old children in didactic games” author Sanita Saulgrieze. The aim of the qualification paper is to theoretically study and practically promote the improvement of healthy eating understanding for six-year-old children in didactic games. The qualification paper consists of two sections. The first chapter analyzes the theories of scientists and the recommendations and research of dieticians on improving the understanding of healthy eating in didactic games. The chapter analyzes the regularities of six-year-old children's development. Possibilities of didactic games for improving the understanding of healthy nutrition in six-year-old children have been studied.In the second chapter, a study is conducted on the development of didactic games for six-year-old children to understand healthy eating. Empirical research has used such methods as experiments, discussions, pedagogical observation, and parents' questionnaires.Volume of the qualification paper: 44. pages, 9. figures, 4. tables, 42. number of bibliographic list items, 4. number of appendices.Keywords: healthy eating, awareness raising, healthy eating habits, didactic games, children.