dc.contributor.advisor | Aizporiete, Ineta | |
dc.contributor.author | Lāce, Aija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:04:54Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:04:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 81273 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55480 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba autors: Aija Lāce Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Mag. paed. Ineta Aizporiete Diplomdarba tēma: Sadarbības caurviju prasmes 5-6 gadus veciem bērniem saskarsmes veidošanā. Diplomdarbs sastāv no anotācijas, satura, ievada, trīs nodaļām, nobeiguma un literatūras avotu saraksta un pielikumiem. Diplomdarba pētījuma jautājums: Kā saskarsmes attīstīšana sekmē 5-6 gadus vecu bērnu sadarbību caurviju prasmju pilnveidošanu? Diplomdarba mērķos ietilpa: analizēt psihologu un pedagogu teoriju atziņas par sadarbības caurviju prasmju nostiprināšanu 5- 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā, raksturot pirmsskolas 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes pilnveidošanu, analizēt apkopoto teoriju, veikt eksperimentus pētījuma jautājuma apstiprināšanai un izdarīt secinājumus. Pētījuma eksperiments vairāku nedēļu garumā tika veikts Rīgas „X” pirmskolas iestādes 5-6 gadus vecu bērnu grupā. Atslēgas vārdi: sadarbības caurviju prasmes, saskarsme, saskarsmes pilnveidošana, pedagogs, 5-6 gadus veci bērni. | |
dc.description.abstract | The author of the diploma paper: Aija Lāce Scientific supervisor of the diploma paper: Mag. paed. Ineta Aizporiete The topic of the diploma paper: Development of cooperation skills for 5 to 6-year old’s in communication formation. The diploma paper consists of abstract, table of contents, introduction, three chapters, conclusion and references. The research question of the diploma paper: How does strengthening communication contribute to the development of cross-cutting skills of 5-6 year old children? The aims of the diploma thesis included: to analyze the findings of psychologists and teachers on the strengthening of cooperation skills for 5-6 year old children in preschool, to describe the improvement of communication between 5-6 year old children, to analyze the collected theory, to perform experiments to confirm the research question and draw conclusions. The research experiment for several weeks was conducted in a group of 5 to 6-year-old children at Riga “X” preschool facility. Keywords: cooperation skills, communication, communication improvement, teacher, 5-6 years old children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | caurviju prasmes | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.subject | pedagogs | |
dc.title | Sadarbības caurviju prasmes attīstība 5-6 gadus veciem bērniem saskarsmes veidošanā | |
dc.title.alternative | Development of Cooperation Skills for 5 to 6 year old’s in Communication Formation | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |