Uzskates līdzekļu izmantošana latviešu valodas stundās 1.klasē
Autor
Blāze, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā tiek risināta problēma par uzskates līdzekļu pareizu izvēli un tādu to efektīvu pielietojumu, lai tie tiešām veicinātu katra skolēna jēgpilnu iesaisti mācībās jeb mācīšanos iedziļinoties. Lai sasniegtu darba mērķi un atbildētu uz pētījuma jautājumu, tiek veikta pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze un veikts empīriskais pētījums. Empīriskajā pētījumā tiek veikta 1. klases skolotāju daļēji strukturēta aptauja, tiek aprobēti bakalaura darba autores pašizgatavotie uzskates līdzekļi un izzinātas skolēnu domas par to ietekmi uz latviešu valodas apguvi. The bachelor's thesis solves the problem of the correct choice of visual aids and their effective application, so that they really promote the meaningful involvement of each student in learning, or learning in depth. In order to achieve the aim of the work and answer the research question, an analysis of pedagogical and psychological literature is performed and an empirical research is performed. In the empirical research, a semi-structured survey of 1st grade teachers is conducted, the visual aids made by the author of the bachelor's thesis are approbated and the students' thoughts on their impact on the acquisition of the latvian language are explored.