Mūsdienu tehnoloģiju ietekme uz 5-6 gadus vecu bērnu uzvedību
Автор
Kalvāne, Liliāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba “Mūsdienu tehnoloģiju ietekme uz 5-6 gadus vecu bērnu uzvedību” mērķis ir: izpētīt, kā tehnoloģiju izmantošana ietekmē 5-6 gadus vecu bērnu uzvedību pirmsskolas izglītības iestādē. Bērniem tehnoloģijas ir pieejamas ikdienā, kā rezultātā viņi jau agrā vecumā spēj patstāvīgi apieties ar šīm tehnoloģijām, tomēr mūsdienu tehnoloģijas pirmsskolas vecumā var kaitēt bērnu attīstībai un uzvedībai. Tehnoloģijas tiek izmantotas it visur, arī pirmsskolas izglītības iestādēs. Izmantojot intervijas, tika intervētās pirmsskolas skolotājās un vadītājas, lai uzzinātu viņu domas par tehnoloģiju ietekmi, domām un noteikumiem pirmskolas iestādēs. Tika noskaidrots, ka bērnu laiks pie tehnoloģijām ir jāierobežo. Pirmsskolās par drošību internetā un pareizu tehnoloģiju izmantošanu tiek runāts, tomēr viss labāk ir, ja tas tiek runāts gan ar vecākiem, gan bērniem. The aim of the qualification paper “The Influence of Modern Technologies on the Behavior of 5-6 Year Old Children” is: to study how the use of technology influences the behavior of 5-6 year old children in a pre-school educational institution. Technology is available to children on a daily basis, as a result of which they are able to handle these technologies independently from an early age, but modern technologies can be detrimental to children's development and behavior at pre-school age. Technology is used everywhere, including in pre-schools. Through the interviews, pre-school teachers and leaders were interviewed to find out their thoughts on the impact, thoughts and rules of technology in pre-schools. It was found that children's time with technology should be limited. In preschool, there is talk about internet safety and the proper use of technology, but it is better to talk to both parents and children.