Didaktiskās spēles ka līdzeklis pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses attīstīšanai
Author
Šijāne, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Didaktiskās spēles kā līdzeklis pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses attīstīšanai” mērķis ir izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses attīstīšanas iespējas, balstoties uz didaktisko spēļu izmantošanu. Darba autore analizē zinātnisku literatūru, pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interesi, par didaktiskām spēlēm un tās izmantošanas iespējam izziņas intereses attīstīšanai. Vēro un novērtē pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interesi pirms un pēc didaktisko spēļu izmantošanas. Darba rezultātā ir iegūti dati didaktisko spēļu praktiskai pielietošanai pirmsskolas vecuma bērnu vidū. Didaktisko spēļu izmantošana uzlabo izziņas intereses attīstīšanu. Darba apjoms: 43 lpp. The aim of the thesis “Didactic games as a means of developing the cognitive interest of preschool children” is to research the possibilities of developing the cognitive interest of preschool children based on the use of didactic games. The author analyzes the scientific literature, pedagogical and psychological findings about the cognitive interest of preschool children, about didactic games and the possibility of using it to develop cognitive interest. Observes and evaluates the cognitive interest of preschool children in the use of didactic games before and after. As a result of the work, data have been obtained for the practical application of didactic games among preschool children. The use of didactic games improves the development of cognitive interest.