Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorLase, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:00Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81855
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55523
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sadarbības prasmes sekmēšana āra nodarbībās vecākajā pirmsskolas vecumā”. Darbs sastāv no 3 nodaļām un 9 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, anotācijas latviešu valodā, anotācijas angļu valodā, 4 attēliem, 3 tabulām un 37 literatūras avotiem. Pētnieciskā darbā ir teorētiski un empīriski izpētīta bērnu prasme sadarboties āra nodarbībās vecākajā pirmsskolas vecumā. Mērķa sasniegšanai tika izmantotas literatūras analīze, pedagoģiskā novērošana un statiskā datu apstrāde. Praktiski tiek novērotas un novērtētas bērnu sadarbības prasme pēc 6 kritērijiem. Praktiskais pētījums tiek veikts 2 posmos – pirms un pēc izmēģinājuma pedagoģiskās darbības. Izmēģinājuma pedagoģiskā darbība sastāv no 6 dažādām āra nodarbībām. Pētījuma rezultāti liecina, ka āra nodarbībās tiek veicinātas bērnu sadarbības prasmes, ja pedagoģiskais process tiek plānots un pielāgots atbilstošajam vecuma posmam. Pētījuma nobeigumā darba autore sniedz priekšlikumus. Atslēgas vārdi: sadarbība, prasmes, brīvdabas pedagoģija, pirmsskola.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor's thesis is " Promoting of cooperation skill in outdoor activities at the oldest preschool age.". The work consists of 3 chapters and 9 subsections, conclusions, proposals, annotation in Latvian, annotation in English, 4 figures, 3 tables and 37 references. The research work has theoretically and empirically studied children's ability to cooperate in outdoor activities at the senior preschool age. Literature analysis, pedagogical observation and static data processing were used to achieve the goal. In practice, children's cooperation skills are observed and evaluated according to 6 criteria. The practical research is carried out in 2 stages - before and after the pedagogical activity of the trial. The pilot pedagogical activity consists of 6 different outdoor lessons. The results of the research show that children's cooperation skills are promoted in outdoor activities, if the pedagogical process is planned and adapted to the appropriate age. At the end of the research, the author makes suggestions. Keywords: cooperation, skills, outdoor pedagogy, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectprasmes
dc.subjectbrīvdabas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.titleSadarbības prasmes sekmēšana āra nodarbībās vecākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativePromoting of cooperation skill in outdoor activities at the oldest pecschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record