Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorRomanovska, Zaiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:00Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81966
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55527
dc.description.abstractGrupu darbs ir būtisks jaunākā vecumposma pusaudžu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanai. Tomēr reģionu skolās ir ierobežotas iespējas grupu veidošanai angļu valodas stundās skolēnu skaita dēļ vienā klasē. Tas ir izaicinājums skolotājiem, lai nodrošinātu iespējas skolēniem gūt reāla grupu darba pieredzi prasmju attīstībai. Lai attīstītu skolēnu sadarbības prasmes, diplomdarba autores pētījumā izmantoja starpskolu projekta metodi. Gadījuma pētījums tika veikts, iesaistot 5. klases skolēnus no divām reģiona skolām. Tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes: skolotāju žurnāls, skolēnu projekta darba pierādījumi, atsauksmes un refleksijas par projekta gaitu un anketa. Pētījumu rezultāti pierāda, ka starpskolu projekta metode ir efektīva angļu valodas mācību metode jaunākā vecumposma pusaudžu sadarbības prasmju attīstībai. Veicot pāris korekcijas, diplomdarba autores plāno realizēt citus starpskolu projektus nākotnē angļu valodas prasmju attīstībai. Atslēgvārdi: projekta metode, starpskolu sadarbība, attālinātās mācības, pusaudži.
dc.description.abstractGroup work is essential for young adolescents to enhance the development of collaborative skills. However, because of the number of students per class in rural schools, the variety of group formation in English lessons is limited. Thus, this situation challenges teachers to provide a real-life group work experience for students’ skill development. To develop students’ collaborative skills, the authors of the Paper examined an inter-school project method. A case study was conducted involving students of Grade 5 from two rural school. The following data collection methods were used: teachers’ journal, students’ project work evidence, feedback, reflections upon the project and questionnaire. The research results prove that the inter-school project method is an effective English language learning method for developing adolescents’ collaborative skills. With few alterations considered, the authors plan to carry out other inter-school projects in future for developing other English language skills. Keywords: project method, inter-school cooperation, remote learning, adolescents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectprojekta metode
dc.subjectstarpskolu sadarbība
dc.subjectattālinātās mācības
dc.subjectpusaudži
dc.subjectproject method
dc.titleStarpskolu projektu metode 5. klases sadarbības prasmju attīstībai angļu valodā
dc.title.alternativeInter-school Project Method for Developing Students’ Collaborative Skills in English Lessons of Grade 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record