• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jēdzienu apguve matemātikā 4.klasē bilingvālajā izglītībā

Thumbnail
Открыть
299-82049-Pinkovska_Ilze_ip20021.pdf (2.777Mb)
Автор
Pinkovska, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Matemātikas jēdzienu apguve un nostiprināšana latviešu valodā bilingvālajā mācību procesā ir pamats matemātikas valodas attīstīšanā. Diplomdarbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem un 9 pielikumiem. Darba mērķis bija izpētīt, kādi metodiskie paņēmieni palīdz 4.klases skolēniem bilingvālajā izglītībā apgūt un iemācīties lietot matemātikas jēdzienus latviešu valodā. Mērķa sasniegšanai analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra, un aprobēti izstrādātie mācību materiāli. Pētījumā novērots, ka jēdzienu apguvi pozitīvi veicina vārdnīcas veidošana un vārdisko matemātikas tekstu sastādīšana, bet spēles atsvaidzina mācību procesu, nenovirzoties no galvenā mērķa, un palīdz nostiprināt apgūtos jēdzienus.
 
Acquisition and strengthening of mathematical concepts for bilingual learners in the 4th grade in the Latvian language is the basic for the development of the mathematical language. The work consists of an introduction, five parts, conclusions, proposals and 9 appendices. The aim of this work was to study what methodological techniques help bilingual learners in the 4th grade to master and learn to use mathematical concepts in Latvian. To achieve this goal, scientific and methodological literature was analyzed, and the developed teaching materials were approbated. The study observed that the acquisition of concepts is positively facilitated by the creation of a dictionary and the compilation of verbal mathematical texts, but games refresh the learning process without deviating from the main goal and help to strengthen the acquired concepts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55542
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV