Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorSmudzis, Marģers
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:05Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82160
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55554
dc.description.abstract. Diplomdarba temats ir “Pašvadītas vai patstāvīgas mācīšanās aspekti matemātikā pamatskolā”. Diplomdarbs sastāv no divām daļām: 43 lappusēm, 5 attēliem un 4 pielikumiem. Pirmajā daļā dots literatūras apskats - teorija, definīcijas un skaidrojumi par pašvadītu mācīšanos un tās lomu kompetenču pieejā jaunajā mācību saturā. Otrajā - praktiskajā daļā dotas skolotāju un skolēnu anketas par pašvadītu mācīšanos un to analīze. Darbs ietver praktiskas rekomendācijas skolotājiem: • komunikācijā, lietojot pašvadītas mācīšanās jēdzienu, papildināt to ar kontekstam atbilstošiem jēdzieniem (plānošana, uzraudzība, novērtēšana, utt), • mācību procesā izvēlēties metodes, kurās iekļauti pašvadītas mācīšanās elementi - plānošana, uzraudzība, novērtēšana, refleksija. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, patstāvīga mācīšanās, kompetences, mācīšanās process, caurviju prasmes, diskurss.
dc.description.abstract. The topic of the diploma paper is “Aspects of self-regulated or independent learning in mathematics in primary school”. The diploma thesis consists of two parts: 43 pages, 5 pictures and 4 appendices. The first part provides a review of the literature - theory, definitions and explanations of self-regulated learning and its role in the competence approach in the new curriculum. In the second - practical part, questionnaires of teachers and students about self-regulated learning and their analysis are given. The work includes practical recommendations for teachers: • in communication, using the concept of self-regulated learning, expand it with contextual concepts (planning, monitoring, evaluation, etc.), • in the learning process to choose methods that include elements of self-regulated learning - planning, monitoring, assessment, reflection. Keywords: self-regulated learning, independent learning, competencies, learning process, transversal skills, discourse.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectpatstāvīga mācīšanās
dc.subjectkompetences
dc.subjectmācīšanās process
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.titlePašvadītas vai patstāvīgas mācīšanās aspekti matemātikā pamatskolā
dc.title.alternativeAspects of self-regulated or self-directed learning in mathematics in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record