Show simple item record

dc.contributor.advisorDudareva, Inese
dc.contributor.authorKalējs, Sandis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:06Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82205
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55566
dc.description.abstractProjektu metode ir efektīvs veids, kā apgūt fizikas saturu vidusskolā. To realizējot ar pašvadītu mācīšanos skolēni dziļāk izprot tēmas saturu, spēj citiem skaidrot un pamatot. Šādā veidā skolēni darbojoties projekta ietvaros, mazās grupās konstruē zināšanas paši sociālajā mijiedarbībā. Projektu metode pozitīvi uzlabo skolēnu attieksmi pret mācību procesu, mazina bailes no kļūdīšanās, ceļot pašvērtējumu un prieku par mācīšanos. Pieredzes darbā “Projektu metode vidusskolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes pilnveidei fizikas mācību procesā” ir apkopota un izvērtēta autora pieredze, kas iegūta strādājot par fizikas skolotāju vidusskolas klasēm. Pieredze ir apkopota par 2020./2021. mācību gadu. Darbā tiek atspoguļota projektu metodes plānošana, organizēšana un vērtēšana fizikā, pievēršot uzmanību projektu metodes realizēšanas videi un norises procesiem – e-vides sagatavošana kopdokumentos, informācijas apmaiņa, metodiskie paņēmieni, komunikācija un atgriezeniskā saite, apgūstot fizikas saturu. Atslēgas vārdi: projektu metode, pašvadīta mācīšanās
dc.description.abstractThe project method is an effective way to learn the physics content in high school. By implementing it through self-directed learning, students have a deeper understanding of the content of the topic, can explain and substantiate it to others. In this way, students work within the project, in small groups, construct knowledge in their own social interaction. The project method positively improves students' attitudes towards the learning process, reduces the fear of making mistakes, raises self-esteem and the joy of learning. The experience work “Project Method for the Secondary School Students in Physics to the Self-directed Learning” summarizes and evaluates the author's experience gained while working as a physics teacher in secondary school classes. Experience is summarized for teaching year 2020/2021. The work reflects the project method planning, organization and evaluation in physics, paying attention to the project method implementation environment and processes - preparation of e-environment in joint documents, information exchange, methodological techniques, communication and feedback, learning the content of physics. Keywords: project method, self-directed learning
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectprojektu
dc.subjectmetode
dc.subjectpašvadīta
dc.subjectmācīšanās
dc.titleProjektu metode vidusskolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes pilnveidei fizikas mācību procesā
dc.title.alternativeProject Method for the Secondary School Students in Physics to the Selfdirected Learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record