Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorBaša, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:08Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82361
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55581
dc.description.abstractDarba autore Aleksandra Baša. Pētījuma temats “Skolēnu kritiskās domāšanas attīstība sākumskolas interaktīvā mācību procesā”. Darbam ir šāda struktūra: ievads, divas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, izmantotās literatūras un citu avotu saraksts un pielikumi. Pētījumā ir 79.lpp., 3.tabulas, 14.attēli, 76.literatūras vienības, 13.pielikumi. Ievadā aktualizēta nepieciešamība skolēnu kritiskās domāšanas attīstība sākumskolas interaktīvā mācību procesā. Pētījumam tika izvirzīts mērķis: pētīt 3.klases skolēnu kritiskās domāšanas attīstību interaktīvā mācību procesā. Darbam ir divas daļas. Pirmajā daļā tiek analizēta literatūra par kritiskās domāšanas attīstību sākumskolā interaktīvā mācību procesā, kritiskās domāšanas un interaktīvu mācību procesa būtību, par kritiskās domāšanas un interaktīvu mācību procesa prasībām un apzināto pielietojumu. Izstrādāti kritēriji un rādītāji kritiskās domāšanas un interaktīvu mācību procesa apguves prasmēm. Izmantojot pētītās metodikas, empīriskajā daļā tiks noteikts bērnu kritiskās domāšanas līmenis, izveidota sekmēšanas metodika. Tika papildināts saturs kritiskās domāšanas apguves sekmēšanai 3. klases bērniem ar interaktīvās metodes palīdzību. Pētījumam izvirzītā hipotēze tika pārbaudīta un apstiprināta.
dc.description.abstractAuthor of the work Aleksandra Baša. Research topic “Development of students' critical thinking in the interactive learning process of primary school”. The work has the following structure: introduction, two chapters with subsections, conclusions, list of used literature and other sources and appendices. The study has 79 pages, 3 tables, 14 pictures, 76 literature items, 13 appendices. The introduction highlights the need for the development of students' critical thinking in the interactive learning process of primary school. The aim of the research was to study the development of critical thinking of 3rd grade students in the interactive learning process of primary school. The work has two parts. The first part analyzes the literature on the development of critical thinking in primary school in the interactive learning process, the essence of critical thinking and interactive learning process, on the requirements of critical thinking and interactive learning process and the identified application. Criteria and indicators for critical thinking and interactive learning skills have been developed. Using the researched methodologies, the level of children's critical thinking will be determined in the empirical part, and a facilitation methodology will be developed. Content was added to promote the acquisition of critical thinking in 3rd grade children through an interactive method. The hypothesis put forward for the study was tested and confirmed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkritiskā domāšana
dc.subjectinteraktīvās metodes
dc.subjectapguves sekmēšana
dc.subjectkognitīvās prasmes
dc.subjectmācību metodes
dc.titleSkolēnu kritiskās domāšanas attīstība sākumskolās interaktīvā mācību procesā
dc.title.alternativeDevelopment of students' critical thinking in primary schools in an interactive learning process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record