Izcilu studentu angļu valodas kā svešvalodu apguves daudzveidība
Author
Wiseman IV, Thomas Anderton
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba izvēlētā tēma ir aktuāla un nozīmīga, jo eksistē daudz un dažādas pieejas(problēmas) angļu valodas kā otrās valodas apguvē, bet tai pat reizē nav tādu kopēju vadlīniju , kas palīdzētu mūsdienu skolotājam risināt šīs problēmas. Šī darba mērķis bija analizēt un interpretēt angļu valodas apguves veidus, ko izmanto skolēni,kas sasnieguši labus rezultātus angļu valodas kā otrās valodas apguvē, kā arī lai noskaidrotu virzienus izvērstiem pētījumiem par efektīvas apguves rādītājiem. Darbā autors apkopojis un analizējis dažādās pieejas angļu valodas kā otrās valodas apguvē,sniedz pātnieciski pamatotus ieteikumus-vadlīnijas kā analizēt mācīšanas un mācīšanās procesus,veicis praktisku pētījumu, kā angļu valodu apgūst veiksmīgie skolēni. Autors lielu uzmanību veltījis skolēna efektīvai darbībai angļu valodas kā svešvalodas apguvei un parādījis, kā šo darbību var ietekmēt skolotājs. The chosen topic is of contemporary importance due to the vast complexity and diversity present in the world of EFL and the lack of universal guidelines that would allow the modern teacher to navigate these difficulties. The aim of this thesis was to analyze and interpret the types of English practice undertaken by accomplished English as a foreign language (EFL) students in order to clarify directions for expanded research on the exact qualities of effective practice in foreign language acquisition. The author summarized current approaches to research in EFL, suggested research-based guidelines by which to analyze the teaching and learning processes, and conducted empirical research on the practice undertaken by accomplished EFL students. The author has paid great attention to the nature of effective student action in the EFL learning environment and how that action might be potentially influenced by teacher action.