Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilze
dc.contributor.authorWiseman IV, Thomas Anderton
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:09Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55584
dc.description.abstractMaģistra darba izvēlētā tēma ir aktuāla un nozīmīga, jo eksistē daudz un dažādas pieejas(problēmas) angļu valodas kā otrās valodas apguvē, bet tai pat reizē nav tādu kopēju vadlīniju , kas palīdzētu mūsdienu skolotājam risināt šīs problēmas. Šī darba mērķis bija analizēt un interpretēt angļu valodas apguves veidus, ko izmanto skolēni,kas sasnieguši labus rezultātus angļu valodas kā otrās valodas apguvē, kā arī lai noskaidrotu virzienus izvērstiem pētījumiem par efektīvas apguves rādītājiem. Darbā autors apkopojis un analizējis dažādās pieejas angļu valodas kā otrās valodas apguvē,sniedz pātnieciski pamatotus ieteikumus-vadlīnijas kā analizēt mācīšanas un mācīšanās procesus,veicis praktisku pētījumu, kā angļu valodu apgūst veiksmīgie skolēni. Autors lielu uzmanību veltījis skolēna efektīvai darbībai angļu valodas kā svešvalodas apguvei un parādījis, kā šo darbību var ietekmēt skolotājs.
dc.description.abstractThe chosen topic is of contemporary importance due to the vast complexity and diversity present in the world of EFL and the lack of universal guidelines that would allow the modern teacher to navigate these difficulties. The aim of this thesis was to analyze and interpret the types of English practice undertaken by accomplished English as a foreign language (EFL) students in order to clarify directions for expanded research on the exact qualities of effective practice in foreign language acquisition. The author summarized current approaches to research in EFL, suggested research-based guidelines by which to analyze the teaching and learning processes, and conducted empirical research on the practice undertaken by accomplished EFL students. The author has paid great attention to the nature of effective student action in the EFL learning environment and how that action might be potentially influenced by teacher action.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectEnglish as a foreign language
dc.subjectforeign language acquisition
dc.subjectDeliberate Practice
dc.subjectpractice
dc.subjectteaching standards
dc.titleIzcilu studentu angļu valodas kā svešvalodu apguves daudzveidība
dc.title.alternativeDiversity of English Practice among Excellent English as a Foreign Language (EFL) Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record