• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Debates metodes izmantošana vidusskolas mācīšanas processā

Thumbnail
Öffnen
299-82452-Bodzs_Bogdans_bb14010.pdf (1.087Mb)
Autor
Bodžs, Bogdans
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba ietvaros tika aprobēta un izvērtēta debates metode vidusskolas mācīšanas procesā ģeogrāfijas priekšmeta ietvaros. Debates ir lietderīga un skolēniem saistoša alternatīva klasiskajām ģeogrāfijas stundām, kas dažādo mācību pieejas un stilus. Tika izstrādāti mācību stundu plāni debašu organizēšanai, kā arī tika izstrādāti palīgmateriāli, kurus var izmantot, lai iepazīstinātu skolēnus ar debates metodi. Diplomdarbā izklāstīta autora pieredze un apskatīta debašu ietekme uz skolēnu kritiskās domāšanas spējām un prasmi strādāt komandās.
 
The main goal of the work was to approbate and evaluate the debate in the teaching process of secondary school, within the subject of geography. Today's teachers need to diversify their lesson management methods and the debate seems to be a very interesting alternative to typical lessons with its risks and benefits. For the future use of this method at school, this method was adapted to high school geography lessons during the study. Lesson plans are being developed for how a debate can be organized in secondary school, and support materials are being developed that could be used to introduce students to the debate method. Also, the method of debate is evaluated from different sides, the impact of debate on students' ability to work in teams and critical thinking skills is considered.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55585
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV