Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorLediņa, Irēna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:09Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82473
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55587
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Stratēģijas 7. klases skolēnu jautājumu uzdošanas prasmju pilnveidei angļu valodas stundās”. Attīstīt skolēnos esošās prasmes ir jebkura pedagoga pienākums, kā arī liels izaicinājums. Skolotājiem ne tikai ir jāsagatavo un jānovada stundas attiecīgi paredzētam mācību saturam, bet arī jāprot pielietot izvēlētās mācību stratēģijas, adaptējot tās attālinātai apmācībai. Kultivējot skolēnu sadarbību, zinātkāri un atbildību uzdevumu pildīšanā, sekmīga jautājumu uzdošanas prasmes pilnveidošana var kļūt par palīginstrumentu mācību procesā. Prasme uzdot jautājumus var sekmēt skolēnu iesaistīšanu mācību stundās un sekmēt svešvalodas apguvi. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kādas stratēģijas izmantojamas angļu valodas stundās 7.klasēm, lai pilnveidotu skolēnu prasmi uzdot jautājumus. Diplomdarba mērķis ir izpētīt vairākas valodu apguves stratēģijas un to īstenošanas iespējas 7.klasēs angļu valodas stundās, lai sniegtu priekšlikumus pedagogiem, kas pasniedz svešvalodas. Darbā tiek aprakstīts gadījuma pētījums vienā no Rīgas ģimnāzijām 2020./2021.mācību gada II semestrī. Pētījuma izlasi veido divas 7. klases, 31 skolēns. Pētījumā izmantotās datu vākšanas metodes ir sekojošs: dokumentu analīze, skolēnu darbi, anketa. Darbā aprakstīts un veikts pētījums bija ļoti vērtīgs autorei un noderīgs skolēniem, kas tika apliecināts ar pētījuma kvantitatīviem datiem un minēts secinājumos. Diploma darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Darba apjoms ir 50 lapas, tajā ir 17 attēli, 2 tabulas un sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un 10 pielikumiem. Darba izstrādei izmantoti 36 informācijas resursi un literatūras avoti. Atslēgvārdi: mācību stratēģijas angļu valodas stundas jautājumi jautājumu uzdošanas prasmes pusaudžu psiholoģija
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is “Strategies for Improving Students’ Questioning Skills in English Lessons in Grade 7”. Developing students' skills is the responsibility of any educator, and a great challenge in the same time. Teachers must not only prepare and conduct lessons for the intended learning content, but also be able to apply the chosen learning strategies, adapting them to distance learning. By cultivating students' cooperation, curiosity and responsibility in completing tasks, the successful development of questioning skills can become an auxiliary tool in the learning process. The ability to ask questions can facilitate students’ engagement in lessons and succeed the learning of a foreign language. The goal of the diploma thesis is to study several language learning strategies, how these strategies can be used in English lessons in grade 7 to improve students' questioning skills as well as to provide suggestions to teachers who teach foreign languages. The thesis describes a case study in one of the Riga gymnasiums in the second semester of the 2020/2021 academic year. The research sample consists of two 7th grade group, 31 students. The data collection methods used in the study are as follows: document analysis, student works, questionnaire. The study described and performed in the work was very valuable for the author and useful for students, which was confirmed by the quantitative data of the study and mentioned in the conclusions. The diploma thesis is written in Latvian. The volume of the thesis is 50 pages, it contains 17 pictures, 2 tables and consists of an introduction, three chapters, conclusions and recommendations, a list of literature and sources used and 10 appendixes. 36 information resources and literature sources were used for this diploma thesis. Keywords: learning strategies English lessons questions questioning skills adolescent psychology
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmācību stratēģijas
dc.subjectangļu valodas stundas
dc.subjectjautājumi
dc.subjectjautājumu uzdošanas prasmes
dc.subjectpusaudžu psiholoģija
dc.titleStratēģijas 7. klases skolēnu jautājumu uzdošanas prasmju pilnveidei angļu valodas stundās
dc.title.alternativeStrategies for Improving Students’ Questioning Skills in English Lessons of Grade 7
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record