Pedagogu labizjūtas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Ošiņa, Vivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Pedagogu labizjūtas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē” mērķis ir pētīt un noskaidrot pedagogu labizjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Maģistra darba teorētiskā daļa sastāv no labizjūtas būtības raksturojuma, faktoriem, kas ietekmē labizjūtu un izglītības procesa pirmsskolā, tā vadības raksturojuma. Maģistra darba praktiskā daļa sastāv no aptaujas anketām, divām daļēji strukturētām intervijām ar pirmsskolas izglītības iestādes vadītājiem, un novērošanas. Maģistra darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 5 apakšnodaļām, secinājumiem. Iekļautas 3 tabulas, 21 attēls, darba kopējais apjoms ir 61 lapaspuse, pievienoti 8 pielikumi uz 20 lapaspusēm. Izmantoto informācijas avotu saraksts satur 102 avotus. Atslēgas vārdi: labizjūta, pirmsskolas pedagogs, pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs, vadības process pirmsskolā. The aim of “Promoting teacher Well being in a pre-primary education institution” is to study and find out the possibilities of promoting teachers wellbeing in a pre-primary education institution. The theoretical part of the master’s work consists of a description of nature of the wellbeing, factors affecting the wellbeing and preschool education process. As well as management profile. The practical part of the master's work consists of questionnaires, monitoring and two interviews with the leaders of a preschool education institution. The master’s work consists of an introductory, 2 chapters, 5 subchapters, conclusions. There are 3 chars, 21 pictures, a total of 61 pages, 8 attachments per 20 pages. The list of information used contains 102 sources. Key words: wellbeing, pre-school education, head of pre-school education, pre-school management process.