• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iespējas ģimenes pratības īstenošanai vispārējās izglītības mācību saturā

Thumbnail
Открыть
299-82558-Berzina_Ieva_ib18068.pdf (2.835Mb)
Автор
Bērziņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mūrnieks, Andrejs
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Ievas Bērziņas maģistra darba mērķis ir izpētīt iespējas ģimenes pratības īstenošanai vispārējās izglītības saturā, īstenojot izglītības satura reformu par pāreju uz lietpratībā balstītu izglītību (Skola2030). Darba teorētiskajā daļā analizēti ģimenes pratības, pratības, lietpratības un ģimenes jēdzieni, raksturotas vēsturiskās un aktuālās pieejas ģimenes pratības īstenošanai skolā, aplūkota ģimenes pratība saistībā ar vērtībizglītību un bērnu un jauniešu sagatavošanu ģimenes dzīvei. Pētījumā veikta valsts politikas plānošanas dokumentu analīze un skolotāju un skolu atbalsta personāla tiešsaistes aptauja. Pētījumā secināts, ka ģimenes pratība ir būtiska kvalitatīvas, lietpratībā balstītas vispārējās izglītības sastāvdaļa, lai sasniegtu izglītības mērķi par lietpratīgu un dzīvei sagatavotu skolēnu.
 
The aim of the Ieva Berzina’s Master’s Thesis on the education for family life is to study the perspectives of the implementation the family life education in general education, when transition towards competency-based curriculum is being introduced (Skola2030). The theoretical part analyses the concepts of family life education, competency, literacy and family, describes historical and actual approaches for family life education within general education schools, and looks at value education as the potential framework for pupils’ preparation for family life. The empirical findings part analyses the results of the study of policy papers and teachers’ internet survey. The study concludes that family life education is the essential component of competency–based curriculum in general schools to achieve the aim of education about competent and prepared for life pupils.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55592
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV