Moderno tehnoloģiju kā mūsdienīgas mācību vides komponentes izmantošana skolēnu mācīšanās motivācijas sekmēšanā ģeogrāfijā
Автор
Danne, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbā tiek pētīta mūsdienīgas izglītības vides moderno tehnoloģiju aspekts skolēnu mācību motivācijas veicināšanā ģeogrāfijas apguvē. Darba mērķis ir izpētīt mūsdienīgas mācību vides iespējas skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanā ģeogrāfijā. Maģistra darbs sastāv no 5 nodaļām un 10 apakšnodaļām, secinājumiem, ieteikumiem un 3 pielikumiem. Darba izstrādē tika izmantota monogrāfiskā pētījuma metode, kvantitatīvā metode un kvalitatīvā metode. Pētījuma rezultāti liecina, ka gan ģeogrāfijas skolotāji, gan skolēni uzskata, ka modernās tehnoloģijas ir nepieciešamas izmantot ģeogrāfijas apguves motivēšanā. Skolēni ģeogrāfijas apguvē izmantotu vēl vairāk dažādu moderno tehnoloģiju iespējas, savukārt ģeogrāfijas skolotājiem to plašāku lietošanu mācību procesā bieži vien apgrūtina nepieciešamo iemaņu trūkums. Darba apjoms ir 71 lapaspuse, darbā ir ietverti 7 attēli un 3 pielikumi. Darbā ir izmantota informācija no 52 literatūras un izziņu avota. Atslēgas vārdi: mūsdienīga izglītības vide, modernās tehnoloģijas, mācību motivācija, ģeogrāfijas apguve. The master's thesis explores the aspect of modern technologies of the contemporary educational environment in the promotion of students' learning motivation for learning geography. The aim of the work is to explore the possibilities of a contemporary learning environment in promoting students' learning motivation in geography. The master's thesis consists of 5 chapters and 10 subsections, conclusions, recommendations and 3 appendices. The method of monographic research, quantitative method, and qualitative method were used in the study. The results of the research show that both geography teachers and students believe that modern technologies are necessary to use in learning geography and in the promotion of motivating learning of geography. Pupils would make even greater use of a range of modern technologies in geography, while geography teachers are often hampered by the use of modern technologies in the learning process. The volume of the work is 71 pages, the work includes 7 figures and 3 appendices. Information from 52 literature and reference sources has been used in the work. Keywords: contemporary educational environment, modern technologies, learning motivation, learning of geography.