Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīda
dc.contributor.authorZoltnere, Betija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:10Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82634
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55596
dc.description.abstractBetijas Zoltneres diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība ar apdāvinātiem un talantīgiem bērniem kā riska grupas skolēniem” izstrādāts ar mērķi raksturot apdāvinātus bērnus kā riska grupas skolēnus un veikt pētījumu par apdāvinātu un talantīgu skolēnu talantiem un viņu uzvedību, kā arī izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu atbalsta sniegšanai apdāvinātu un talantīgu bērnu riska grupai. Teorētiskajā daļā tika raksturoti riska zonas un riska grupas bērni, izzināts teorētiskais pamats par apdāvinātiem bērniem, problēmām, ar kurām saskaras šie skolēni, tika izpētīti izglītības iestādes galvenie mērķi, uzdevumi un darbības principi saistībā ar apdāvinātiem un talantīgiem skolēniem un aprakstīti apdāvināti bērni kā līderi klasē. Praktiskajā daļā veikts pētījums par apdāvinātiem un talantīgiem bērniem kā riska grupas skolēniem. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma, atbalsta sniegšanai apdāvinātu un talantīgu bērnu riska grupai. Veikta programmas aprobācija un tās rezultātu analīze.
dc.description.abstractThe Diploma Thesis “Social pedagogical activity with gifted and talanted children as at-risk students” has been developed by Betija Zoltnere with the aim to describe gifted children as at-risk students and to conduct research on the talents of gifted and talanted students and their behavior, as well as to develop and test a social pedagogical action program to provide support to the at-risk group of gifted and talanted children. The theoretical part described children at risk, explored the theoretical basis about gifted children, the problems faced by these students, researched the main goals, tasks and operating principles of the educational institution in relation to gifted and talanted students and described gifted children as class leader. In the practical part describes the research of gifted and talanted children as at-risk students. A social pedagogical action program has been developed to provide support to the risk group of gifted and talanted children. Approbation of the program and analysis of the obtained results have been performed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectApdāvināts bērns
dc.subjectRiska grupa
dc.subjectSociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectTalants
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība ar apdāvinātiem un talantīgiem bērniem kā riska grupas skolēniem
dc.title.alternativeSocial Pedagogical Activity with Gifted and Talanted Children as at-risk Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record