Sociālpedagoģiskā darbība Rīgas X vidusskolas 7.-9. klašu skolēnu adekvāta pašvērtējuma veicināšanā
Author
Ģēvele, Emīlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Emīlijas Ģēveles diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība Rīgas X vidusskolas 7.-9. klašu skolēnu adekvāta pašvērtējuma veicināšanā” izstrādāts 2020./2021. mācību gadā. Diplomdarba mērķis bija veicināt 7.-9. klašu skolēnu adekvāta pašvērtējuma veidošanos Rīgas X vidusskolā. Darbā teorētiskā daļa sastāv no pašvērtējuma jēdziena izpētes, un pašvērtējumu ietekmējošo faktoru analīzes, kā arī adekvāta pašvērtējuma veidošanās priekšnoteikumiem. Diplomdarba praktiskajā daļā tika veikts pētījums par Rīgas X vidusskolas 7.-9. klašu skolēnu pašvērtējumu, izstrādāta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma skolēnu adekvāta pašvērtējuma veidošanās veicināšanai. Diploma paper of Emīlija Ģēvele, titled “Socio-pedagogical activity to promote an adequate self-esteem in grade 7.-9. in Riga X Secondary School” was developed during 2020./2021. academic term. The aim of diploma paper was to promote formation of an adequate self-esteem in grade 7.-9. pupils in Riga X Secondary School. The theoretical part consists of research about the concept of self-esteem, analysis of factors that influence self-esteem, and preconditions of an adequate self-esteem. In the practical part of the diploma paper, a research about Riga X Secondary School’s 7.-9. grade pupils’ self-esteem was being done, as well as a socio-pedagogical activity programme was developed and approbated, targeting formation of an adequate self-esteem in pupils.