Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorMirķe, Evija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:11Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82682
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55601
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt 5. un 6.klašu skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes datorikā un izvērtēt to saistību ar skolēna sekmēm. Darba teorētiskā daļa ietver psiholoģijas un pedagoģijas ekspertu atziņas par mācīšanās motivāciju un pašvadītas mācīšanās prasmju veidošanās teorētiskajiem aspektiem, kā arī pašvadītas mācīšanās prasmju novērtēšanas praksi, izmantojot pašnovērtējuma anketas vai dienasgrāmatas. Lai apzinātu skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes un to saistību ar skolēna sniegumu datorikas mācību priekšmetā, empīriskajā daļā tika veikta 5. un 6. klašu skolēnu (N=81) anketēšana. Iegūtie dati statistiski analizēti, meklējot saistību ar vērtējumiem informātikā. Pētījuma rezultāti liecina, ka skolēnu prasme organizēt darbu un savlaicīgi paveikt uzdoto ir cieši saistīta ar sniegumu informātikā.
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to study the 5th and 6th grade students’ self-regulated learning skills and their relationship with performance in Computer Science. The theoretical part of the work includes the findings of psychology and pedagogy on learning motivation and theoretical aspects of the development of self-directed learning skills, as well as the practice of assessing students’ self-directed learning skills using self-assessment questionnaires or diaries. To evaluate students’ self-directed learning skills and their relationship with performance, a questionnaire was distributed to students (N = 81). The data collected were statistically analyzed, looking for relationship with students’ performance. The research results show that students’ organizational ability is closely related to performance in Computer Science.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectAttālinātās mācības
dc.subjectdatorika
dc.subjectpašnovērtējuma anketa
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.titlePašvadītas mācīšanās prasmju vērtējuma saistība ar skolēnu sekmēm datorikas stundās 5.-6. klasē attālināto mācību laikā
dc.title.alternativeThe Importance of Regular Self-assessment in Promoting Students’ Self-directed Learning in Computer Science Lessons in Grades 5-6 During Remote Learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record