Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorVišņova, Armanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:11Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82696
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55602
dc.description.abstractDiplomdarbs “Mācību tēmas: „Aušana ar pērlītēm- aproces izveide” apguve 7. klasē dizainā un tehnoloģijās attālinātajās mācībās” uzrakstīts latviešu valodā ietver 55 teksta lappuses, 46 attēlus, 7 tabulas, 6 pielikumus un 35 literatūras avotus. Diplomdarba mērķis ir izpētīt „Aušana ar pērlītēm” apguvi 7. klasē mācību priekšmetā „Dizains un tehnoloģijas”, izveidot tematisko plānu un aprobēt praksē. Darbā izpētīta literatūra un izstrādāts mācību saturs tēmai “Aušana ar pērlītēm”. Izstrādājot mācību saturu, darba autore ņēmusi vērā norādījumus attālinātā mācību procesa organizēšanā; atlasījusi atbilstošas metodes; apskatījusi normatīvos dokumentus un izstrādājusi vērtēšanas kritērijus. Atslēgas vārdi: aušana ar pērlītēm, dizains un tehnoloģijas, digitāla skices izveidošana, etnogrāfija kā iedvesmas avots.
dc.description.abstractThe diploma paper “The Acquisition of Design and Technologies Study Topic "Bead Weaving" in Form 7 During Distance Learning” written in Latvian includes 55 pages of text, 46 pictures, 7 tables, 6 appendices, and 35 sources of theoretical literature. The aim of the Paper is to explore the Bead Weaving learning unit in the subject Design and Technologies, develop a thematic unit plan, and carry it out in Form 7. In the Paper, the Author analyzed theoretical literature and created learning content for the unit “Bead Weaving.” In order to create learning content, the Author implemented the guidelines of distance learning process organization, selected appropriate methods, analyzed regulatory documents, and outlined the assessment criteria. Keywords: Bead weaving, Design and Technologies, digital sketching, ethnography as a source of inspiration.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectaušana ar pērlītēm
dc.subjectdizains un tehnoloģijas
dc.subjectdigitāla skices izveidošana
dc.subjectetnogrāfija kā iedvesmas avots
dc.titleMācību tēmas "Aušana ar pērlītēm- aproces izveide" apguve 7. klasē Dizainā un tehnoloģijās attālinātajās mācībās
dc.title.alternativeThe Acquisition of Design and Technologies Study Topic "Pearl Weaving: Bracelet Design" in Form 7 During Distance Learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record