Show simple item record

dc.contributor.advisorVilnīte, Iluta
dc.contributor.authorVančenko, Ruta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:13Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82840
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55613
dc.description.abstractDiplomdarba tēma – Atbalsta pasākumi skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajā skolā. Diplomdarba mērķis bija izpētīt un noskaidrot, kādi atbalsta pasākumi skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajās skolās tiek realizēti, ņemot vērā iekļaujošās izglītības attīstību valstī un kā tos var pilnveidot. Mērķa sasniegšanai ir jāveic sekojoši uzdevumi: 1.Veikt teorētiskās literatūras analīzi, skolēnu ar mācīšanās traucējumiem izpratnei 2.Analizēt literatūras avotus par iekļaujošo izglītību un tās pielietojumu un realizāciju vispārizglītojošajās skolās 3.Izpētīt spēkā esošo likumdošanu par atbalsta pasākumiem mācību iestādēs un analizēt teorētisko literatūru par atbalsta pasākumiem skolēniem ar speciālām vajadzībām 4.Veikt empīrisko pētījumu par atbalsta pasākumiem vispārizglītojošās skolas pamatskolas klasēs Darbā tika pētīti un analizēti literatūras avoti par skolēniem ar speciālajām vajadzībām, kā arī tika veikts pētījums vispārizglītojošajā skolā par esošajiem atbalsta pasākumiem un nepieciešamību tos pilnveidot. Tika izvirzīta sekojoša hipotēze - Atbalsta pasākumi skolēniem ar mācīšanās traucējumiem ir jāpilnveido, balstoties uz skolēnu vajadzībām, tekošajiem apstākļiem un vidi, kā arī pieejamajiem resursiem gan skolām, gan pašiem skolēniem - kas diplomdarba izstrādes laikā tika pierādīta. Diplomdarba apjoms – 74 lpp, tai skaitā 9 attēli, 4 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: Mācīšanās traucējumi, iekļaujošā izglītība, atbalsta pasākumi.
dc.description.abstractThesis - Support measures for students with learning disabilities in general education school. The goal of diploma thesis was to study and find out what support measures for students with learning disabilities are implemented in general education schools, taking into account the development of inclusive education in the country and how they can be improved. To achieve the goal, the following tasks must be performed: 1. Analyze the theoretical literature to understand students with learning disabilities 2. Analyze literature sources of inclusive education and its application and implementation in general education schools 3. Explore the current legislation of support measures in educational institutions and analyze the theoretical literature on support measures for students with special needs 4. Carry out an empirical study of support measures in the primary school classrooms Literature sources on students with special needs were researched and analyzed, as well as a research was carried out on the general education school of the existing support measures and the need to improve them. The following hypothesis was put forward - Support measures for students with learning disabilities should be improved based on students' needs, current conditions and environment, as well as available resources for both schools and students themselves - which was established during the development of the diploma thesis. Thesis volume - 74 pages, including 9 figures, 4 tables and 4 appendices. Keywords: Learning disabilities, inclusive education, support measures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMācīšanās traucējumi
dc.subjectiekļaujošā izglītība
dc.subjectatbalsta pasākumi
dc.subjectintervijas
dc.subjectmatemātiski statistiskā metode
dc.titleAtbalsta pasākumi skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajā skolā
dc.title.alternativeSupport measures for students with learning disabilities in general education school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record