Mācību metožu daudzveidība mācību tēmas “Arheoloģiskais tērps kā ierosmes avots dizaina izstrādājuma izgatavošanā” apguvē dizainā un tehnoloģijās 9.klasē
Автор
Hofmane, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma mērķis ir izpētīt mācību metodes, kuras pielietojamas dizaina procesa apguvē dizainā un tehnoloģijās. Darba pirmajā nodaļā ir pētītas dizaina procesa posmu apguves metodes, kā arī arheoloģiskie tērpi kā ierosmes avots. Otrajā nodaļā izveidots tematiskais plāns un metodiskais materiāls mācību tēmas “Arheoloģiskais tērps kā ierosmes avots dizaina izstrādājuma izgatavošanā” apguvei. Trešajā nodaļā aplūkota aprobācijas norise un skolēnu sasniegtie rezultāti. Pētījumā izmantotās mācību metodes veicināja dizaina procesa apguvi. The study aims to explore the teaching methods to be applied in the learning of the design process in design and technology. The first section of work examines the methods of learning stages of the design process, as well as archaeological dress in Latvia as a source of the initiative. In the second chapter is established a thematic plan and methodological material for the acquisition of the topic “Archaeological dress in Latvia as a source of initiative in the production of a design product”. The third chapter describes the progress of the approbation process and the results achieved by the pupils. The learning methods used in the study contributed to learning the design process.