Skolas ārtelpas izmantošana integrētā mācību procesa īstenošanā 3.klasē
Author
Bišofa-Rubene, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: “Skolas ārtelpas izmantošana integrētā mācību procesa īstenošanā 3.klasē”. Darbā tiek analizēta literatūra par integrēta mācību procesa un āra vides labvēlīgo ietekmi uz skolēnu vispusīgu personības attīstību, kā arī trūkumiem un to iespējamo novēršanu. Praktiski izstrādātas četras integrētas mācību nodarbības, kas realizējamas skolas āra vidē, lai noskaidrotu skolas ārtelpas izmantošanas iespējas integrēta mācību procesa organizēšanai. No četrām izstrādātajām nodarbībām aprobētas trīs un analizēti aprobācijā iegūtie rezultāti. Thesis topic: “Use of school outdoor space in the implementation of the integrated learning process in the 3rd grade”. The paper analyzes the literature on the positive impact of the integrated learning process in the outdoor environment on the students' comprehensive personality development, as well as shortcomings of this learning approach and possible solutions. Four integrated lessons for outdoor spaces have been developed. These lessons were developed to find out the possibilities of using the school's outdoor space for organizing an integrated learning process. Three of the developed lessons were approbated and the obtained results in the approbation were analyzed.