Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilze
dc.contributor.authorBērziņa, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:19Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83216
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55661
dc.description.abstractElīnas Bērziņas diplomdarbs “Sociālās atstumtības mazināšanas iespējas 5. – 7. klašu grupā X vidusskolā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļā. Mērķis ir raksturot sociālo atstumtību, veikt pētījumu par sociālo atstumtību, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu sociālās atstumtības mazināšanai 5. -7. klasēs. Darba teorētiskajā daļā raksturots sociālās atstumtības jēdziens, tā vēsture, sociālās atstumtības ietekmējošie faktori un mazināšanas iespējas skolā. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālo atstumtību 5. – 7. klasēs, izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma sociāli atstumtiem izglītojamiem un veikta tās aprobācija un analīze. Atslēgvārdi: sociālā atstumtība, skolēni, sociālpedagoģiskā darbība.
dc.description.abstractDiploma thesis by Elīna Bērziņa “Social exclusion mitigation possibilities in the 5th – 7th grade group in X secondary school” has been developed at the University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art, Department of Teacher Education. The aim of the paper is to describe social exclusion, conduct research on social exclusion, develop and test a program of social pedagogical activities to reduce social exclusion in 5th - 7th grades. The theoretical part of the work describes the concept of social exclusion, its history, factors influencing social exclusion and its reduction possibilities at school. The practical part describes the research on social exclusion in 5th - 7th grades. A sociopedagogical action program for socially excluded students has been developed. Approbation of the program and analysis of the obtained results have been performed. Keywords: social exclusion, students, social pedagogical activity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsociālā atstumtība
dc.subjectskolēni
dc.subjectsociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectsocial exclusion
dc.subjectstudents
dc.titleSociālās atstumtības mazināšanas iespējas 5. – 7. klašu grupā X vidusskolā
dc.title.alternativeSocial Exclusion Mitigation Possibilities in the 5th – 7th Grade Group in X Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record