Sākumskolas skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana izglītībā
Autor
Zverova, Arta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Artas Zverovas diplomdarbs “Sākumskolas skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana izglītībā” tika izstrādāts ar mērķi izpētīt skolēnu ar mācīšanās traucējumiem un to iekļaušanu izglītības iestādē. Veikt pētījumu par skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušanu izglītībā. Izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu bērniem ar mācīšanās traucējumiem iekļaujošajā izglītībā. Teorētiskajā daļā tika raksturoti mācīšanās traucējumi, iekļaujošā izglītība un atbalsta sistēmas raksturojumi, skolēnu iekļaušanai izglītībā. Prakstiskajā daļā tika veikts pētījums par skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana izglītības iestādē un izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma skolēniem ar mācīšanās traucējumiem iekļaujošajā izglītībā. Tika veikta sociālpedagoģiskās darbības programmas aprobācija un iegūto rezultātu analīze. Arta Zverova's thesis “Inclusion of Primary School Students with Learning Disabilities in Education” was developed to research students with learning disabilities and their inclusion in an educational institution. Carry out a study on the inclusion of students with learning disabilities in education. To develop and test a program of socio-pedagogical activities for children with learning disabilities in inclusive education. The theoretical part describes different learning disabilities, inclusive education, and the support system's characteristics for the inclusion of students in education. In the practical part, a study on the inclusion of students with learning disabilities in an educational institution and a socio-pedagogical action program for students with learning disabilities in inclusive education was conducted. Approbation of the socio-pedagogical activity program and analysis of the obtained results was performed.