Show simple item record

dc.contributor.advisorSmildziņa, Ligita
dc.contributor.authorDrovnikova, Ksenia
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:21Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83281
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55671
dc.description.abstractKsenias Drovnikovas pieredzes darbs otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā “Skolotājs” Immersīva pieeja kā mācību metode attālinātajās mācībās teātra mākslā 1.-3. klasē izstrādāts vadībā Mag. Paed. Ligitas Smildziņas 2021. gadā. Pieredzes darba mērķis ir īstenot attālināto mācību nodarbības teātra mākslā 1.-3. klašu vecumposmam, izmantojot immersīva teātra metodiku. Pieredzes darba uzdevumi ir izpētīt attālināto mācību procesa īpatnības un immersīva teātra metodiku, kā līdzekli attālināto mācību programmas īstenošanai, noteikt mācību metodes teātra mākslā attālinātām mācībām, praktiski realizēt immersīva teātra metodiku attālinātās mācībās. Tiek izmantotas teorētiskās metodes: zinātniskās literatūras un citu avotu analīze; modelēšana. Praktiskas metodes: pedagoģiskais novērojums un immersīvās metodes aprobācija darbībā, ierakstu, skolēnu mājas darbu un saskarsmes ar atbildīgiem pieaugušiem analīze. Pieredzes darbā tiek aprakstīts, kā mainās skolotāja loma attālinātās mācībās. Autore analizē vecāku vai citu atbildīgu pieaugušo ietekmi uz 1.-3. skolēnu mācībām. Tiek aprakstīts aprobēts skolotāja un vecāku sadarbības veids. Autore izpēta tradicionāla un immersīva teātra pieeju atšķirības. Tiek piedāvāts veids, kā plānot un organizēt attālinātās mācības teātra mākslā, izmantojot immersīva teātra paņēmienus. Analizētas teātra mākslas vērtēšanas īpatnības, starppriekšmetu saikņu veidošanas iespējas. Pieredzes darba rezultāti apstiprina, ka immersīva pieeja teātra mākslas attālinātās mācībās 1.-3. klasēs ir produktīva veiksmīgas skolotāja – vecāku sadarbības gadījumā.
dc.description.abstractKsenia Drovnikova's experience work in the second level professional higher education program “Teacher” Immersive approach as a teaching method in distance learning in Theater Art 1-3 classes developed under the guidance of Mag. Paed. Ligita Smildziņa in 2021. The aim of the experience work is to implement distance learning in Theater Art for 1–3 classes using the immersive theater methodology. The tasks of the experience work are to study the peculiarities of the distance learning process and the methodology of immersive theater as a means of implementing it during the distance learning, to determine the teaching methods for distance learning in the Theater Art and to implement them in practice using the immersive theater methodology. Theoretical methods are used: analysis of scientific literature and other sources; modeling. Practical methods: pedagogical observation and model approbation in action, analysis of recordings, students' homework and communication with significant adults. Experience work studies how the role of the teacher is changing in distance learning. The author analyzes the influence of parents or other significant adult on learning of the 1 – 3 class student. An approbated way of cooperation between the teacher and the significant adults is described. The author explores the differences between traditional and immersive theater approaches. A way to plan and organize distance learning in Theater Art using immersive theater techniques is offered. Peculiarities of Theater Art evaluation, possibilities of creating interdisciplinary connections are analyzed. The results of experience work confirm that an immersive approach to Theater Art for 1-3 classes proves to be productive in the case of a successful teacher-parent collaboration.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectImmersīva pieeja
dc.subjectTeātra māksla
dc.subjectAttālinātās mācības
dc.subjectAtbildīgs pieaugušais
dc.subjectVērtēšana
dc.titleImmersīva pieeja kā mācību metode attālinātajās mācībās teātra mākslā 1.-3. klasē
dc.title.alternativeImmersive approach as a teaching method in distance learning in Theater Art 1-3 classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record