• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aktivitātes tālmācības vidusskolas 10. klases angļu valodas stundās pašvadītas mācīšanās pilnveidošanai

Thumbnail
Öffnen
299-83317-Gromova-Kurena_Agnese_ag06062.pdf (3.637Mb)
Autor
Gromova-Ķūrena, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba autore nesen sāka strādāt par angļu valodas skolotāju tālmācības vidusskolā. Pētījuma mērķis bija pielietot praksē uzdevumus, kas pilnveidotu pašvadītas mācīšanās prasmes tālmācības skolas 10. klases angļu valodas stundās. Pētījuma bāze bija 49 tālmācības skolēni, kuriem bija jāveic ikmēneša uzdevumos iestrādāts pašvērtējums un atgriezeniskā saite, attiecīgi tika veikta kvalitatīva datu vākšana un analīze. Tika apzināts, kādas pašvadītas mācīšanās prasmes audzēkņi ir apguvuši un kādi izaicinājumi joprojām pastāv. Rezultātā tika ieskicētas turpmāk veicamās aktivitātes pašvadītas mācīšanās sekmēšanai. Pētījuma atziņas var izmantot skolotāji, kuri saskaras ar tiešsaistes mācību izaicinājumiem un kuriem jārealizē jaunais kompetencēs balstītais izglītības standarts.
 
The author of the Thesis has recently become an English teacher of a distance education secondary school. The aim of the research was to apply into practice the activities to facilitate self-directed learning in Form 10 English lessons at a distance education school. The research sample were 49 Form 10 distance education students who had to do self-evaluation and feedback tasks worked in monthly assignments, accordingly qualitative data collection and analysis was performed. It was understood what self-directed learning skills students have acquired and which challenges still persist. Consequently, further activities to enhance self-directed learning have been intended. The Thesis can be used as a source for ideas by teachers who face online learning challenges and who have to implement the new standard of competency based education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55675
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV