• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Alberta Bela personības un romāna "Būris" apguve literatūras stundās 12. klasē attālināto mācību laikā

Thumbnail
Открыть
299-83401-Lipska-Lasmane_Kristine_kl19106.pdf (3.010Mb)
Автор
Lipska-Lasmane, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikute, Elita
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba ''Alberta Bela personības un romāna ''Būris'' apguve literatūras stundās 12. klasē attālināto mācību laikā'' mērķis ir izstrādāt literatūras stundu mācību metodisko variantu Alberta Bela personības un romāna ''Būris'' apguvē attālināto mācību laikā, kurš rosinātu pārdomāt sabiedrības ietekmi uz personības apziņu. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi: 1.Izzināt un izpētīt zinātnisko literatūru un citus avotus par Alberta Bela personību un daiļradi. 2.Iepazīt izmēģinājumā iesaistīto skolēnu vecumposma īpatnības. 3.Izzināt un apkopot metodisko literatūru par literatūras mācību priekšmeta specifiku. 4.Izvērtēt un apkopot sadarbības rezultātus, izdarīt secinājumus. Diplomdarbā izmantotās metodes: teorētiskā pētījumu metode, empīriskā metode, datu apstrādes metode. Diplomdarbā ir ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, izmantotās literatūras un avotu saraksts, secinājumi un 18 pielikumi. Izstrādātā latviešu literatūras metodiskā varianta darbība ir aprobēta mācību stundās.
 
The aim of the diploma work "Albert Bels personality and novel "Cage" in literature lessons in 12th grade during remote learning" is to develop a methodological variant of literature lessons in the acquisition of Albert Bel's personality and novel "Cage" during remote learning, which would encourage reflection on the influence of society on personal consciousness. To achieve the goal, the following tasks have been set: 1.To explore scientific literature and other sources about the personality and work of Albert Bel. 2.To get acquainted with the peculiarities of the age of the pupils involved in the trial. 3.To study and compile methodological literature on the specifics of the literature subject. 4.Evaluate and summarize the results of cooperation, draw conclusions. Methods used in diploma work: theoretical research method, empirical method, data processing method. The diploma contains an introduction, five chapters with subdivisions, a list of the literature and used sources, conclusions and 18 annexes. The work of the developed methodological variant of Latvian literature is approbated in lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55691
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV