Platformas “Google Arts and Culture” izmantošana priekšmeta "Kulturoloģija” un kursa “Kultūra un māksla I” apguvei vidusskolā
Author
Ivanovs, Sergejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Platformas “Google Arts & Culture” izmantošana priekšmeta “Kulturoloģija” un kursa “Kultūra un māksla I” apguvei vidusskolā”. Darba autors ir programmas “Kulturoloģijas skolotājs” 4. kursa students Sergejs Ivanovs, darba vadītāja ir Dr. sc. admin, asoc. prof. Antra Ozola. Darbs sastāv no 3 nodaļām un 71 lpp. Tajā tika izmantots 61 informācijas avots. Darbam ir pievienoti 16 pielikumi. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt digitālās platformas “Google Arts & Culture” integrēšanas iespējas priekšmetā “Kulturoloģija” un kursā “Kultūra un māksla I” vidusskolā. Darba teorētiskajā daļā, kas ir 1. un 2. nodaļa, tika izklāstīti literatūras un citu informācijas avotu analīzes rezultāti, tika noteikti digitālo tehnoloģiju integrēšanas mācībās ieguvumi, riski un pedagoģiskie principi, tika apskatīta “Google Atrs & Culture” iespēju pedagoģiskā izmantojamība. Darba empīriskajā daļā, kas ir 3. nodaļa, tika analizēti autora izstrādātie un prakses skolā aprobētie mācību uzdevumi, kuros tika izmantota “Google Arts & Culture” platforma, tika izdarīti secinājumi par platformas izmantojamību un integrēšanas iespējām izglītībā. The topic of the Bachelor’s thesis is “Application of “Google Arts & Culture” Platform in Learning “Cultural Studies” and “Culture and Art I” in Secondary School”. The thesis’ author is Sergejs Ivanovs, a fourth-year student of the programme “Cultural Studies teacher”. The adviser is Dr. sc. admin, asoc. prof. Antra Ozola. The paper consists of 3 chapters and 71 pages. There were 61 sources used in the thesis. There are 16 appendices attached to the paper. The aim of the paper is to examine the possibilities for integrating the digital platform “Google Arts & Culture” in learning “Cultural Studies” and “Culture and Art I” in secondary school. In the theoretical part of the paper which comprises chapter 1 and 2 the results of the bibliography analysis were laid out, the benefits, risks and pedagogical principles of integrating digital technologies in learning were defined, and the pedagogical usability of the “Google Arts & Culture” platform were overviewed. In the empirical part which is described in chapter 3 author’s developed and tested learning tasks for students using the “Google Arts & Culture” platform were analysed. The conclusions were made about the usability and the possibilities for integration of the digital platform in learning “Cultural Studies” and “Culture and Art I”.