Mācību stundas mērķa izvirzīšana skolotāja un 4.klašu skolēnu sadarbībā
Автор
Barone, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbs “Mācību stundas mērķa izvirzīšana skolotāja un 4.klašu skolēnu sadarbībā” izstrādāts ar mērķi izveidot ieteikumus 4.klašu skolotājiem un skolu metodisko jomu koordinatoriem par efektīvu sadarbību starp skolotāju un skolēnu mācību stundas mērķa izvirzīšanā, kas ir aktuāls jautājums pedagogiem jaunā izglītības satura ieviešanas laikā - kā izvirzīt mācību stundas mērķi sadarbībā ar skolēniem. Analizējot jaunāko teorētisko literatūru un vēstures pieredzi, tika atklātas efektīvas metodes un līdzekļi skolotāja un skolēnu sadarbībā mācību stundas mērķa izvirzīšanā un pēc noteiktiem kritērijiem izveidota definīcija par sadarbību starp skolotāju un skolēniem mācību stundas mērķa izvirzīšanā. Empīriskajā pētījumā tika noskaidroti skolotāju un skolēnu viedokļi par sadarbību mācību stundas mērķa izvirzīšanā, fokusgrupas intervija apstiprināja teorētiskajā daļā izveidoto definīciju un ļāva izveidot ieteikumus pedagogu ikdienas darbam. The Master's paper “Setting the target of the lesson in collaboration for teacher and 4th class student” is developed to establish advice for Class 4 teachers and the school coordinators on effective collaboration between teacher and student to set the target of the lesson. That is also a topical issue for educators during the introduction of the new educational content - how to set the target of the lesson in collaboration with students. An analysis of the latest theoretical literature and historical experience revealed effective methods and means for teacher-to-student collaboration in setting the target of the lesson. A definition of collaboration between the teacher and students in setting the target of the lesson has been established according to certain criteria. The empirical part includes the opinions of teachers and students on effective collaboration in setting the target of the lesson. The focus group interview confirmed the definition set out in the theoretical part and allowed advice for the everyday work of teachers.