• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Individuālā pieeja darbā ar skolēniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē

Thumbnail
Открыть
299-83943-Batarevska_Aiga_aa11106.pdf (2.106Mb)
Автор
Batarevska, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba “Individuālā pieeja darbā ar skolēniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē” mērķis ir veikt pētījumu, kā izglītības procesu skolēnam ar mācīšanās traucējumiem ietekmē piemērots individuāls mācību plāns un pētījuma laikā rast atbildi uz pētniecisko jautājumu: “Kādi pedagoģiski atbalsta pasākumi mācību procesā piemērojami skolēniem ar mācīšanās traucējumiem?” Teorētiskajā daļā analizēta literatūra un zinātniskas publikācijas par iekļaujošo izglītību un individuālu pieeju mācību procesā. Empīriskajā daļā aprakstītas izmantotās metodes, raksturoti pētījuma dalībnieki un atspoguļots praktiskais darbs. Nobeigumā izdarīti secinājumi. Diplomdarba struktūra: ievads, 3 daļas, 17 tabulas, 4 attēli, 9 pielikumi, izmantotā literatūra un avoti 49, no tiem 17 svešvalodā. Atslēgas vārdi: iekļaujošā izglītība, individuālā pieeja, mācību traucējumi.
 
The aim of thesis “Individual approach in work with students with learning disabilities in the 1st grade” is to conduct a study on how educational process for students with learning disabilities is influenced by application of an appropriate individual study plan, and also, in the process of conducting the study, to find an answer to research question “What pedagogical support measures in learning process are applicable to students with learning disabilities?” The theoretical part of the thesis analyzes literature and scientific publications on inclusive education and individual approach to learning. The empirical part describes the methods used, as well as characterizes participants of the research and reflects the practical work. The structure of the thesis: Introduction, 3 parts, 17 tables, 4 pictures, 9 annexes, list of 49 sources of literature and information, 17 of those in a foreign tongue. Key words: inclusive education, individual approach, learning disabilities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55756
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV