Mācību satura integrēta apguve 1.klasē
Author
Barkova, Ginta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Šī diplomdarba temats ir “Mācību satura integrēta apguve 1.klasē. ” Tā mērķis ir pētīt un analizēt mācību satura integrētu procesu 1.klasē un apkopot pētījuma rezultātus. Tika vadītas septiņpadsmit nodarbības 1.klases skolēniem dažādos mācību priekšmetos, lai noskaidrotu, kuras mācību metodes un paņēmieni ir piemērotāki integrēta satura apguvē. Empīriskā pētījuma izmantotās metodes: novērošana, anketēšana un empīrisko datu analīze, vadīto mācību stundu analīze. Darba nobeigumā ir secinājumi, izmantotās literatūras avotu saraksts, pielikums, kurā ietilpst anketa, bērnu darbi un vadīto mācību stundu plāni. Darba vizualizācijai izmantoti 3 attēli. Pētījums veikts Kalnciema pagasta vidusskolā. Bakalaura darba apjoms 69 lappuses. Darbs ietver 37 literatūras avotus un 3 pielikumus. Atslēgas vārdi: integrēts mācību saturs, integrētas mācību stundas, mācību metodes un paņēmieni, daudzveidīgi materiāli. The theme of this annual paper is “Study content integreated learning in 1st grade.” Its aim is to study and analyze the integrated process of study content in the 1st grade and to summarize the research results. Seventeen classes were conducted for 1st grade students in different subjects to find out which teaching methods and techniques are more suitable for learning integrated content. Methods used in the empirical research: observation, questionnaire and analysis of empirical data, analysis of conducted lessons. At the end of the work there are conclusions, a list of used literature sources, an appendix, which includes a questionnaire, children's works and lesson plans. 3 images were used to visualize the work. The research was conducted in Kalnciems Parish Secondary School. Diploma Paper contains 69 pages, 37 literature sources and 3 appendixes. Keywords: integrated teaching content, integrated lessons, teaching methods and techniques, diverse materials.